ارادهی قوی نداری ، چون نمیشینی با خودت دعوا کنی چون نمیفهمی همین یه گناه چقدر آقا رو به گریه میندازه ، چقدر از ظهور آقا کم میکنه این دعا کردنات فایده نداره وقتی حتی نمیتونی با نفست مقابله کنی وقتی ارادهی ترک گناه هم نداری ..
تویی که میگی نمیشه بخدا خسته شدم همش دارم توبه میکنم همش توبهمو میشکنم .. چند بار واقعی از ته اون قلبت توبه کردی ؟!
آقا توبه وقت داره الکی که نیست ..
امروز روز جمعس بشین با خودت فکر کن بشین با نفست سنگاتو وا بکن بهش بفهمون تو از اون ادماش نیستی بفهمون که بردهی نفس و شیطون نمیشی ..