اما دلی که برای تو پر میکشد و با نوایی ساده بغض می شکند و موج موج باران میبارد ..
شب سیاه و تو ماه مجلس در میان ستاره ها می درخشی :)))
غم تو شیرین است و اشک برای تو غنیمت ..
کاش بشیم شبیه کمیل ..
یه شب آقا بیاد در خونتو بزنه بگه میای باهم پیاده روی کنیم تو دل شب ؟ تو هم سر از پا نشناسی و همراه شی با معشوق ..
بعد اون نجوای عاشقانه رو خود آقا برات بخونه و تو انقدر قشنگ توش غرق بشی که حفظش کنی ..
فردا شب ساعت ۲۲:۳۰ محفلی رو برگذار میکنم با موضوعِ :
رحمت خدا در بخشش گناهان ؛
اگه براتون مهمه بدونید در ساعت مقرر داخل کانال تشریف بیارید .
تشکر*