چه تکلیفِ سنگینی است
بلا تکلیفی . .
وقتی که نمیدانم ،
منتظرت ماندم ،
یا فقط خودم را
به انتظار زدهام . .
#یابنالحسن
و چقدر فاصلهی میان این
دو عمل زیاد است . . !
• عملی که لذتش میگذرد،
و تبعات بد آن باقی میماند.
•عملیکهسختیاشمیگذرد،
و پاداش آن باقی میماند.
- امیرالمؤمنین -
اگه الان خودسازی نکنی ، پس دقیقا کی
میخوای این کارو انجام بدی ؟ بعدا دیره .
فردامعلوم نیست بیدار میشی از خواب
یا نه . حواست هست ؟ وقتمون کمه :)
از هر چیزت تعریف کردند ،
بگو مالِ خداست
و کــــــارِ خــداست .
مبادا خــــدا را بپوشانی و
آن را به خودت یا دیگران
نسبت دهی . . !