بین مردم آشتی و رفاقت ایجاد کنید که
ازنماز و روزهی مستحبی بهتر است . . .
- امیرالمؤمنین -
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، سیل
صلوات راه بیندازید، زیرا آن سیل حتـما
ًمشکلات را با خود میبـــــرد .. !
- علامهطباطبایی -
ملّت ایران ایستاده و محکم است .
و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم ،
در کار باید نشان بدهیم ، در تحصیل علم
باید نشان بدهیم ، در تحقیقات باید نشان
بدهیم ، در اتّحاد ملّیمان باید نشان بدهیم
اگر این شد ، آنوقت سختیها و گرفتاریها
هم در دل خود ، گشایش به ما ارائه خواهند
داد.
- مقاممعظمرهبری -
تویِ قلب اروپا ، قلب آمریکا
تویِ آلمان و نیویورک و کانادا
همونجا که خیلیا حسرتشو میخورن
دانشجو هایی که علیه اسرائیل شعار
بدن .. فقط ُفقط شعار . .
نه چاقو کشی ، نه آتیش زدنی نه
کوکتل مولوتوفی ، نه حمله به پلیسی
ببینید چطور پلیس های آمریکا ..
پلیس های اروپا .. چطوری این بچه ها
رو میکوبن رو زمین ، مشت میزنن
تو دهنشون .. الان اونایی که از اغتشاشات
ایران حمایت میکردن کدوم گوریَن ؟!
کریمی ، مسیح علی نژاد ، آنجیلاجولی و ..
کجایین ؟! الان کور شدین نمیبینین ؟!
یا از اسرائیل میترسین بدبختا ..
از کسایی تعجب میکنم که هنوز از اینجور
آدما دفاع میکنند ..
شما عقل سرتون میشه ؟
انسانیت سرتون میشه ؟
چجوری اینا رو نمیبینید ؟!
دیگه از خواب گذشته شماها خودتونو
زدین به کما .. رفتین تو کما ..
کاش ببندین دهنتون ُ ..
#برعنداز !