یکی به آیتاللّٰه بهاءالدینی گفت :
حاجآقا ، دعاکنيد من آدم بشم
ایشون با خندهیِ مليحی گفتن
با دعای خالی کسی ادم نمیشه
باید زحمت بکشید !
- دلگیرنباش ؛
دلت که گیر باشه رهـا نمیشی !
یادت باشه خدا بندههاشو با آنچه
که دلبستهاند امتحان میکنه . .
•
.
تفسیر چیز جالبیه ،
مفاهیمی که تو دلِ اون آیه مخفیه
رو محرز میکنه و اصلاً عالی : )
* امتحانشکنید ولو برای یک ایه کوتاه