محرم تموم شد ؛
و باز ما ماندیم و
قلبی سیاه و مچاله شده
که تنها با وصال یار و دیدار
بین الحرمین تو حیات می یابد .
نوکر خوب نیستم یا حسین ؛
اما به آغوش تو باور دارم . .
از عجایب دیگر اهل غزه میدانی ؟
آنها در زمین روزه میگیرند و در بهشت
افطار میکنند ..
سلام بر امام حسین ، یعنی چه ؟ یک زیارت ، یعنی بهشت ! اگر این سلام با توجه گفته شود ، خدا کمک میکند که من کاری نکنم تا این سلام خراب شود . یک سلام خالصانه انسان را عاقبت بخیر میکند .
" استادمحمدعلیجاودان "
روحا .
دهه هشتادیا تو این مدت ، طعم جاموندن از قافله شهدا رو خیلی خوب چشیدن ..
بهتره بخونیم ؛ طعم بی لیاقتی و کولهی سنگین گناه رو خیلی خوب چشیدن ..
حاج محمدرضا و حسین طاهریenc_17533740083714089987403.mp3
زمان:
حجم:
1.9M
امیدواریم تا امام حسین داریم ..
به رقیه میگم از جاموندن ..
آخه جاموندن ُدرکش کرده ..
کاش منو تو کربلا خاک کنن ..
حیفه آدم از سفر برگرده ..