eitaa logo
روحا .
269 دنبال‌کننده
863 عکس
471 ویدیو
17 فایل
بسم‌الله ؛ وَنَفَخَ فِيه مِن رُّوحِه >> * با [قرآن] آروم میشی ، امتحان کن '! - عاشقی عشق میخواهد و خلاصه عشق اباعبدالله . [ شرط کپی: ذکرصلواتی برای فرج و استغفاری برای ما ] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ahb4rw&btn=روحا
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ما را به اشتباه شبی کربلا ببر ؛ این بار هم ندیده بگیر اشتباه کن .
یا ابوفاضل '
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی» @m_molaie110
هدایت شده از تأملات | تولايى
تشرف براش دست داد امام زمان رو زیارت کرد دید آقا تو مسجد دست به محاسن گرفتن اشک میریزن می‌فرمایند: خدایا! از اعمال من بردار گناهای شیعه هام رو ببخش...
دعای کمیل و سوره‌ی جمعه ؛
دعا کن زخم غم هایت بسوزاند مرا یک عمر نصیبم کن نمک از سفرهء همواره رنگینت ..
حسین مثل کتاب غم است و عبدالله به تیر حرمله جلد این کتاب شده :)
*
خدایا تو شاهد باش که ما از قتل‌عام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاهد باش که ما راضی به این فاجعه بزرگ در لبنان نبودیم. که پیامبرت فرمود هرکس راضی به عمل قومی باشد، در جنایت او شریک است. خدایا تو شاهد باش که بیروت برای ما فرقی با تهران ندارد. صور برای ما خود میناب است. والله علی‌الطاهر و نبطیه برای ما تفاوتی با خارک و بندرعباس ندارد. آن بمب فسفری که در خیام فرود می‌آید بر قلب تبریز ما میخورد انگار. دخترکان خون‌آلودی که از زیرآوار فریاد «یوماه؛یوماه» می‌کشند برای ما فرقی با بچه‌های تهران ندارند. خدایا تو شاهد باش که ما از خطبه عاشورایی شیخ نعیم تن‌مان لرزید. مثل روزی که آقا مثلی‌ لایبایع مثل یزید گفت. خدایا ما از شباهت سرنوشت لبنان به سوریه و از دست رفتنش می‌ترسیم. ما شیعیان مظلوم امیرالمومنین توییم و از کمی دوستان، کثرت دشمنان و غیبت امام‌مان بر تو شکایت می‌بریم. بر ما و برادران‌مان رحم کن و کسانی که به برادرانمان رحم نمی‌کنند بر آن‌ها مسلط نکن. هرچه و هرکه مانع کمک به‌موقع به شیعیان توست را از سر راه بردار و پاره تن ما را از ما جدا مکن! «مهدی مولایی» @m_molaie110
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من حسینیه را حسینیه نمیدانم؛ مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمن اسرائیلی فارغ الاتحصیل کند. امام موسی صدر
هدایت شده از شیطان
اگه خسته شدی و بازم میخوای شروع کنی، همین سحر غسل کن و تو این ماهی که مال امام حسین هست به خودش توسل کن که کمکت کنه که دوباره باز شروع کنی. مطمئن باش شیطان میاد و ناامیدت میکنه. اما اگه واقعا خسته ای از پسرفت،جلوش وایسا و بگو بسه دیگه! اتفاقا فردا روز مناسبی برا توبه ام هست. @Sheitan_graphy
[ یا قاسم بن الحسن ]