هدایت شده از شیطان
اگه خسته شدی و بازم میخوای شروع کنی، همین سحر غسل کن و تو این
ماهی که مال امام حسین هست به خودش توسل کن که کمکت کنه که دوباره باز شروع کنی.
مطمئن باش شیطان میاد و ناامیدت میکنه.
اما اگه واقعا خسته ای از پسرفت،جلوش وایسا و بگو بسه دیگه!
اتفاقا فردا روز مناسبی برا توبه ام هست.
@Sheitan_graphy