eitaa logo
هِزارویك‌شَب*
2هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
569 ویدیو
16 فایل
غصه‌ات پایان ندارد، در هزارویك‌شب ِمن. ‌- "دلداده‌ی حضرتِ عباس/𝟏𝟑𝟑" -سنجاق‌شده‌هاروبخون https://abzarek.ir/service-p/msg/4056365 باهام‌حرف‌بزن.'
مشاهده در ایتا
دانلود
به کسایی که فوبیایِ دندونپزشکی دارن چی میگن؟ من همونم.
چیزی که اینجارو برایِ من دوستداشتنی میکنه و باعث میشه از ایتا نرم شمایین. حرف زدن باهاتون از اولین روزی که اینجارو زدم حال خوب کن بوده. ناشناس گذاشتن همیشه من رو از ':(' به ':)' تبدیل میشم. ماچ بهتون.
روزم به غمت ، شبم به یادت گذرد..
در خیالم آمدی محکم بغل کردم تو را .. بی‌وفا این آمدن در عالم رویا چرا؟
ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار.
این کاپیتان که شبکه سه میخواد بده نمیدونم چیه. ولی قطعا چیزیه که قراره به‌خاطرش بشینم پایِ تلوزیون.😔
اصفهونی حرف‌زدنِ آسدرضانریمانی>>>
کلا لهجه‌ی اصفهانی>>>>
هدایت شده از MoWji 🦇
کل روز هم خودتو سرگرم کار و زندگی کنی؛ بازم آخر شب غم میاد گلوتو میگیره و فشار میده.
غمَت‌ ناخوانده‌ مهمانی‌ست هرشب‌ در‌ سرای‌ِ من...