چیزی که اینجارو برایِ من دوستداشتنی میکنه و باعث میشه از ایتا نرم شمایین.
حرف زدن باهاتون از اولین روزی که اینجارو زدم حال خوب کن بوده.
ناشناس گذاشتن همیشه من رو از ':(' به ':)' تبدیل میشم.
ماچ بهتون.
این کاپیتان که شبکه سه میخواد بده نمیدونم چیه. ولی قطعا چیزیه که قراره بهخاطرش بشینم پایِ تلوزیون.😔
هدایت شده از MoWji 🦇
کل روز هم خودتو سرگرم کار و زندگی کنی؛
بازم آخر شب غم میاد گلوتو میگیره و فشار میده.