" من اندوهگین نیستم، من اندوه جهانم.
در سینه ام سرزمینیست که میگرید! "
- غاده السمان
قبلاً خیلی قویتر بودم و میتونستم غم و ناراحتیمو تو دلم نگه دارم؛ ولی الان دیگه نمیتونم جلوش رو بگیرم.
قلبتونو ندین دست کسی که دوسش دارین، بدین دست کسی که دوستون داره اون بهتر ازش مراقبت میکنه.