چقدر خوب است
که میان این همه هیاهوی زندگی
یکی باشد که تو را دیوانه وار دوست بدارد
و تو را به زندگی دلبسته تر کند
خنده هایش تو را دور کند از این هیاهو
و تو برای عاشقانه زیستن او را بهانه کنی
چقدر خوب است!..
برای دوست داشتنت حق انتخابی نداشتم
درست مثل انتخاب خانواده و مليتم.
وگرنه كدام زن عاقلی عاشقِ مَردی میشود كه دور است
دير میآيد و سخت میگويد دوستت دارم...