رادیکال، زندانِ x است
و توان، راهِ رهایی...
هوای نفس هم همینطور...
برای رهایی از بندِ نفس،
باید توانِ ایمان و تقوا را
با "مبارزه" بالا ببریم. 🕊
#عید_قربان زمان آزادسازی
از زندان رادیکالهاست :)🌿
انتگرالیسم
تابع قدرمطلق – فرقی نمیکنه
چه چیزی جلوش باشه، خوب یا بد،
اون با خوشبینی نگاه میکنه و فقط ارزشش رو میبینه.
کــربــلا...
ـ آنـجـا که مشتق عشق،
خــود عــشــق است . . .
ـ آنـجـا کـه هر قـطـره خـون،
بـرداریسـت بـه سـمـت حقیقت . .
#شب_جمعه
ظهورِ تو، بردارِ انتقالدهندهیِ جهان
به سمتِ کمال است.
#اللهمعجللولیکالفرج
انتگرالیسم
مشتق 😅
از اتاق فرمان میگن که "معادلات دیفرانسیل" هست :)
مهندس ۷،۸ سال اینا رو ندیده
جدی بلد نیستم اینو حل کنم الان😂
صـفـحـات ریـاضـی زنـدگـی را ورق زدم. .
🔸از فصل احتمالات آموختم؛
هیچ چیزازهیچکس بعید نیست
و تنها خـــــداســــت که احـتمـال
قـطـعـی زنـدگـی مـن اسـت..
🔸در فـصـل تـوابـع فـهمـیـدم ؛
زندگی تابعی است و من آن ایکسی
که باید در این تابع تغییر کنم تا به
خـــدا بـرسـم.
🔸از فصل مثلثات آموختم؛
نمودار سیـنـوسـی زنـدگـی را ،
که در تمام صـعود و نزولـش
پـیـوستـه یـاد او بـاشـم!
🔸فصل حد را که ورق زدم؛
فهمیدم که حـد زنـدگـی مـن
در بـیـنـهـایـت خــــداســـت .
🔸و اما فصل مشتق به من آموخت؛
مــن کـمـیـتی مـجـهـول هـسـتـم که
با مشتق گیریم فقط خــدا مـیـمـانـد.
آری در تمام صفحات ریاضی
زنـدگـیـم خـــدا را یـافــتـم!