انتگرالیسم
مشتق 😅
از اتاق فرمان میگن که "معادلات دیفرانسیل" هست :)
مهندس ۷،۸ سال اینا رو ندیده
جدی بلد نیستم اینو حل کنم الان😂
صـفـحـات ریـاضـی زنـدگـی را ورق زدم. .
🔸از فصل احتمالات آموختم؛
هیچ چیزازهیچکس بعید نیست
و تنها خـــــداســــت که احـتمـال
قـطـعـی زنـدگـی مـن اسـت..
🔸در فـصـل تـوابـع فـهمـیـدم ؛
زندگی تابعی است و من آن ایکسی
که باید در این تابع تغییر کنم تا به
خـــدا بـرسـم.
🔸از فصل مثلثات آموختم؛
نمودار سیـنـوسـی زنـدگـی را ،
که در تمام صـعود و نزولـش
پـیـوستـه یـاد او بـاشـم!
🔸فصل حد را که ورق زدم؛
فهمیدم که حـد زنـدگـی مـن
در بـیـنـهـایـت خــــداســـت .
🔸و اما فصل مشتق به من آموخت؛
مــن کـمـیـتی مـجـهـول هـسـتـم که
با مشتق گیریم فقط خــدا مـیـمـانـد.
آری در تمام صفحات ریاضی
زنـدگـیـم خـــدا را یـافــتـم!
.
طرحی متفاوت از ترکیب توابع 🤓
دیگه نشنوم کسی بگه
ریاضی کجای زندگی به درد میخوره...😂
#ذوزنقه_شو😂
*
وقتی «مشتقِ» حالِ دلت منفی است،
خدا میشود «نقطه عطفِ» نمودار زندگیات؛
همانجایی که تقعرِ سختیها،
از منفی به مثبت تغییر جهت میدهد.
به تغییراتِ مثبت ایمان داشته باش.
*
انتگرالیسم
معمای شماره ۶ 📍⬅️➰➡️📍⏳ (پ.ن: به پارامترهای زمان رفت برگشتی قوسی شکل اشاره داره)
معمای شماره ۷
💨 🌬️ 🌪️
ایموجی های بالا ، به یه قانون از مکانیک سیالات اشاره داره ، حدس بزنید😉
انتگرالیسم
معمای شماره ۷ 💨 🌬️ 🌪️ ایموجی های بالا ، به یه قانون از مکانیک سیالات اشاره داره ، حدس بزنید😉
بح بح ، احسنت عالی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
کاملا دقیق و صحیح
انتگرالیسم
[ قانون برنولی ]
قانون زندگیِ برنولی
هر وقت زندگی فشار آورد،
بهجای ایستادن، حرکت کن.
چون خیلی وقتها
فشارِ زندگی با جریانِ عمل کم میشود.
سرعتِ درست،
از سنگینیِ سکون کم میکند.
انتگرالیسم
قانون زندگیِ برنولی هر وقت زندگی فشار آورد، بهجای ایستادن، حرکت کن. چون خیلی وقتها فشارِ زندگی ب
در برنولی، وقتی جریان سریعتر میشود، فشار پایین میآید.
در زندگی هم گاهی وقتی:
● از ایستایی بیرون میآیی،
● وارد حرکت میشوی،
● و انرژیات را در مسیر درست جاری میکنی،
فشارهای ذهنی، تردیدها و سنگینیها کمتر حس میشوند