12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سکوت نباید کرد
دیدید چقدر هی گفتند حرف نزنید. هیس!
هیچی نگید
همه چیز با آقا هماهنگه!
همه چی فلانه!
طبق برنامه است!
نشد...
روضه ی ما اینه...
اگر قرار باشه ما برای ۱۴۰۰ سال پیش فقط همین طور بشینیم گریه کنیم. کاری هم به الان نداشته باشیم.
ولی خدا چی میگه؟
کاری نداریم ما
نمیشه. نمیشه...
💠@IslamLifeStyles
🚩 تنهامسیرآرامش
سکوت نباید کرد دیدید چقدر هی گفتند حرف نزنید. هیس! هیچی نگید همه چیز با آقا هماهنگه! همه چی فلانه!
#ارسالی_تنهامسیریها 🌹
سلام استاد گرامی تسلیت میگم ایام عزاداری سیدالشهدا ع راخدمت شما
مادستمون به این مداح باغیرت سیدرضا نریمانی عزیز نمیرسه
خواهش میکنم از طرف ما ازش خیلی تشکرکنید،آفرین به این شیرمرد ولایی
🚩 تنهامسیرآرامش
#ارسالی_تنهامسیریها 🌹 سلام استاد گرامی تسلیت میگم ایام عزاداری سیدالشهدا ع راخدمت شما مادستمون به ا
✅ باید یه پویش بزرگ برای تشکر از آقا سیدرضا نریمانی در کل کشور برگزار کنیم
اینجوری هم دلگرمی برای این مداح انقلابی اصفهان میشه
و هم خیلی از مداحای کشور جرات میکنن در مسیر حق و حقیقت افشاگری کنند.
🌹🔸🌹🔸🌹
20.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواهران و برادران گرامی! مبادا خیابانها را رها کنیم! و مبادا اجازه دهیم که عدهای با بهانههای واهی، تجمعات مردمی را جمع کنند! بدانیم که بدون حمایت امت، از امام به تنهایی کاری برنمیآید. مشاهده بفرمایید...
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
🔴 مشکل اصلی انقلابیون اصیل اینه که همیشه خیلی زودتر از خیلی چیزا پرده برداری میکنن
🔸آدمایی که نگاه سطحی دارن شروع میکنن به توهین. اما چند مدت بعد مشخص میشه مسیری که ما گفتیم درست بوده.
سالها گفتن همه چیز با رهبری هماهنگه ولی یه دفعه ای دیدیم رهبری صریحا مخالفت خودشون رو اعلام کردند و همه چیز کاملا روشن شد.
🔴 دوران پسا علی الاصول....
🔺 بعد از نامه معروف "علی الاصول" امام سید مجتبی خامنه ای دیگه هیییییچ کسی در کشور حق نداره بگه همه چیز با رهبری هماهنگه.
کسی حق نداره بگه من از پشت پرده ها خبر دارم و همه چیز طبق نظر رهبری داره پیش میره. چه اون فرد مداح باشه چه سخنران باشه چه از نزدیکان رهبری باشه و حتی از سران قوای کشور باشه.
✅ رهبر انقلاب شخصا وارد صحنه شدند و صریحا اعلام کردن که نظر من علی الاصول چیز دیگری بود ولی چون رئیس جمهور و اعضای شعام تعهد دادند اجازه دادم
🔴 کسی حق نداره پس فردا که بوی تعفن مذاکرات و تفاهم نامه کذایی بلند شد بگه تقصیر رهبریه!
نه عزیزان. از حالا جا به بعد هر کسی توی جمهوری اسلامی باید تبعات اعمال خودش رو بپذیره. دیگه زمان خرج کردن از آبروی رهبری تمام شده.
امام سید مجتبی خامنه ای به پشتوانه مردم مبعوث شده قراره در سال های آینده جبهه نفاق رو رسوا و ریشه کن کنه
💥 و همه ما ملت بزرگ ایران تا آخرین قطره خونمون از تصمیمات و نظرات اصولی امام سیدمجتبی خامنه ای حمایت خواهیم کرد و ریشه نفاق و وفاق رو در این کشور به اذن الله خشک خواهیم کرد....
💠@IslamLifeStyles
❇️ آدرس ما در شبکه اجتماعی ویراستی👇👇👇
https://virasty.com/Tanhamasir
توی اینترنت بزنید برنامش میاد. نصبش کنید و روی لینک بالا لمس کنید
خوبه که همه شما تنهامسیری ها شبکه اجتماعی ویراستی رو نصب کنید و پیام های کوتاه خودتون رو داخلش بذارید.
کلا هر تنهامسیری باید یک رسانه قوی و بزرگ و پرمخاطب داشته باشه. ما باید عرصه رسانه ای کشور رو در دست بگیریم تا بتونیم با جبهه کفر و نفاق مبارزه کنیم و ان شالله شکستشون بدیم...
💥 سربازان جنگ نرم همگی آماده هستید؟!😊💪🏼
💥💥 یه حرکت جدید از طرف نمایندگان مجلس زده شده که نیاز به حمایت داره.
توی این کانال جزئیاتش رو گفتیم:👇🏼👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/1081082932C45451e1e55