eitaa logo
نوجوون ایرانی✊🏻
103 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
594 ویدیو
22 فایل
اینجا؟ یه جای خیلی توپ⚽ واسه نوجووناست:) پر از مطالب انگیزشی🌱 تکنیک های مطالعه و برنامه ریزی📒 با نیم نگاهی اخبار ایران و جهان🌍 «مزین به تلاوت آیات قرآن و احادیث ائمه» حرفاتون هم اینجا بهمون بگین✓ eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_19j8me3&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
البته که با لف دادن های کانال خیلی ناراحت میشم ولی امیدوارم همون اعضای باقی مونده این مطالب کانال استفاده کنن
اگه فکر کردین ما شمال بریم جومونگ رو ول میکنیم سخت در اشتباهید😁😎
پیش خدای قادر به چشم بیا و پیش فرشته ها نور بالا بزن... اصلا خودتو سر اینکه توجه انسانی رو جلب کنی و پیش یه انسانی قوی به نظر برسی...خودتو خسته نکن... چون خیلی بی ارزشه و اصلا شاهکار نیست. سعی کن پیش خدای آدما به چشم بیای...نه پیش آدما. دنبال خوشگل واقعی و اصل باش... دنبال رنگ خدایی گرفتن باش... اینا بعدا حسرت نداره. حسرت اینه که بفهمی کلا راهو کج‌رفتی و بد جایی کالری مصرف کردی....
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فواد ایزدی: کریدور زنگزور را ساده‌نگارانه کوچک‌نمایی نکنیم 🔹آمریکایی‌ها به‌بهانۀ «پروژه اقتصادی» وارد می‌شوند، اما هدف‌شان پایگاه نظامی و نفوذ است؛ سناریویی که طی ۱۵۰ سال در آمریکای لاتین بارها تکرار شده. 🔹بهانه همواره این بود که منافع یک شرکت آمریکایی در خطر است. در طول تاریخ، حضور اقتصادی آمریکا و فعالیت شرکت‌های آمریکایی، اغلب بهانه‌ای برای حضور سیاسی و نظامی این کشور بوده است. 🔹در دورۀ ترامپ، او عملاً به کارگزار نتانیاهو تبدیل شد؛ هر آنچه نتانیاهو می‌خواهد ترامپ انجام می‌دهد. نمونۀ آن، حمله به ایران و همین پرونده قفقاز است. الان ظاهر کار با آمریکاست، اما پشت صحنه را رژیم صهیونیستی هدایت می‌کند. 🔹برخی مقامات ارشد دولتی این حضور را «کم‌اهمیت» جلوه می‌دهند و از «لحاظ‌شدن منافع ایران» حرف می‌زنند؛ رویکردی که امنیت ملی را به خطر می‌اندازد. 🔹یکی از مشکلات جدی ما در کشور، ضعف مدیریت است. هنگامی که حادثه‌ای مهم و تهدیدآمیز رخ می‌دهد، به‌جای حل فوری مشکل، آن را بی‌اهمیت جلوه می‌دهیم. 🔹این معضل مدیریتی مختص دولت فعلی نیست، اما در این دولت به‌طور ویژه و آشکار دیده می‌شود. @Farsna
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جزئیاتی از نقش منافقین در ترور شهید فخری‌زاده @Afsaran_ir
کربلا خیلی عجیبه خیلی قشنگه اوج آرامشه... نرفته ها خیلی ناراحتن رفته ها انگار قلبشون رو کربلا جاگذاشتن هم آدم بره دلتنگه هم نره
برنــــ🌾ـــج
اگه اردکا برن آرایشگاه😂 موهاشونو😍🦆
هر وقت فکر کردی تنهایی هیچ کس پیشت نیست، هیچ کس صدای غریبت رو نمیشنوه و تنهاییت رو کسی نمیبینه اینو ببین