نوجوون ایرانی✊🏻
خدا همرو دوست داره ، حتی کافرا😏🦦 #محمدعلی @zedism
ویدیوش مال الان نیست ولی هنوز هم هست
همهمون حداقل یکی از اینا رو شنیدیم و فکر کردیم درسته
سلام هر وقت فکر کردی
فراموشت کردن
بدون
اولا برای خدا کار کن:)
برای مردم کار نکن!
مردم فراموش میکنن!
همون طوری که حضور خدا رو تو زندگیشون نادیده میگیرن و اسمش رو میذارن شانس...
همون طوری که بیشتر مردم منجی دنیا رو فراموش کردن...
انسان خیلی فراموش کاره.
ریشه ی انسان هم از نسیان(فراموشی) میاد
اینو فراموش نکن.
😄💔
این یه ترکیب بسیار غمگینه
یعنی اینقدر قلبم شکسته که نه تنها برام عادی شده که خندهام میگیره
اگه کسی براتون اینو فرستاد بدونید قلبش خیلی شکسته
شاید حتی غیر قابل التیام شده
نذارید رفیقتون اینجوری بشه...
اگه اجازه داشتم یه چیزی رو کلا از بین ببرم
نوتیف (این شبکه اینترنت ندارد) رو حتما نابود میکردم😂
799K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادآوری های مهم روزانه
جدا باید هر روز اینو رو باخودت بگی که دلسرد نشی
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیزایی که انرژی میگیره vs چیزایی که انرژی میده
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی: به نظر من خدا مهربون تر از ایناس که بخواد به چهارتا تار موی من گیر بده
هدایت شده از دختر ایرانی
"آرومآروم ولی محکم برو جلو! امروز رو طوری بچین که فردا از خودت ممنون باشی. هر کار کوچیک امروزت یعنی یه قدم بزرگ سمت رویاهایی که دلت میخواد." 🚀✨
با این برنامه ریزی دقیق و ساعت به ساعت میتونی طی چند روز متوجه بشی که کجاها وقت تلف میکنی و زمانتو هدر میدی
هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
چیکار کنیم به چشم حضرت بیایم؟
احساس بیهودگی میکنم..همش وقتم داره تلف میشه..
--
این سوال چون خیلی قشنگ و مفید بود گفتم بزارمش توی کانال...
خوب دوست محترم ببینید
حتی در عادی ترین روابط ما با انسان ها وقتی از یکی خوشمون میاد سعی میکنیم هم خودمون رو شبیهش کنیم و هم کار هایی رو که دوست داره رو انجام بدیم
این سه تا کلمه رو نباید فراموش کنیم:
تقوا- ورع- امام حسین علیه السلام
این سه تا نکته خیلی مارو در محضر حضرت مقرب میکنه
از تنبلی شدیدا پرهیز کنید که از تیر های شیطان هست
مدام خودتون رو به کاری که فکر میکنید مفید هست سرگرم کنید
برای همه کاری در طول روزتون برنامه داشته باشین همشم که قرار نیست کار های معنوی کنیم و وقتمون رو اینجوری پر کنیم
خیر!
باید توی برناممون ورزش، کار های هنری مثل آشپزی خیاطی و... ، مطالعه کتاب و... داشته باشیم باید مفید باشیم همه جوره.
یه زمانی برای خانواده یه زمانی برای دوست و رفیق یه زمانی برای روحِ خودت یه زمانی برای کسب علم که چیز مفیدی یاد بگیری یه زمانی برای محاسبه اعمال باید داشته باشیم
توصیه میکنم استفاده از گوشی رو خیلی کنترل کنید این خیلی میتونه مفید باشه
شما وقتی همه این کار هارو به نیت تقرب به حضرت و رضایت حضرت انجام میدین از این حال و هوا در میاین و حالتون ان شاءالله خیلی خوب میشه.
حتما هم در طول روز سعی کنیم یه صد تا صلوات، یه زیارت عاشورا، صد بار استغفار، صحبت با حضرت و... رو داشته باشیم.
التماس دعای فرج ❤️🩹