6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی: به نظر من خدا مهربون تر از ایناس که بخواد به چهارتا تار موی من گیر بده
هدایت شده از دختر ایرانی
"آرومآروم ولی محکم برو جلو! امروز رو طوری بچین که فردا از خودت ممنون باشی. هر کار کوچیک امروزت یعنی یه قدم بزرگ سمت رویاهایی که دلت میخواد." 🚀✨
با این برنامه ریزی دقیق و ساعت به ساعت میتونی طی چند روز متوجه بشی که کجاها وقت تلف میکنی و زمانتو هدر میدی
هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
چیکار کنیم به چشم حضرت بیایم؟
احساس بیهودگی میکنم..همش وقتم داره تلف میشه..
--
این سوال چون خیلی قشنگ و مفید بود گفتم بزارمش توی کانال...
خوب دوست محترم ببینید
حتی در عادی ترین روابط ما با انسان ها وقتی از یکی خوشمون میاد سعی میکنیم هم خودمون رو شبیهش کنیم و هم کار هایی رو که دوست داره رو انجام بدیم
این سه تا کلمه رو نباید فراموش کنیم:
تقوا- ورع- امام حسین علیه السلام
این سه تا نکته خیلی مارو در محضر حضرت مقرب میکنه
از تنبلی شدیدا پرهیز کنید که از تیر های شیطان هست
مدام خودتون رو به کاری که فکر میکنید مفید هست سرگرم کنید
برای همه کاری در طول روزتون برنامه داشته باشین همشم که قرار نیست کار های معنوی کنیم و وقتمون رو اینجوری پر کنیم
خیر!
باید توی برناممون ورزش، کار های هنری مثل آشپزی خیاطی و... ، مطالعه کتاب و... داشته باشیم باید مفید باشیم همه جوره.
یه زمانی برای خانواده یه زمانی برای دوست و رفیق یه زمانی برای روحِ خودت یه زمانی برای کسب علم که چیز مفیدی یاد بگیری یه زمانی برای محاسبه اعمال باید داشته باشیم
توصیه میکنم استفاده از گوشی رو خیلی کنترل کنید این خیلی میتونه مفید باشه
شما وقتی همه این کار هارو به نیت تقرب به حضرت و رضایت حضرت انجام میدین از این حال و هوا در میاین و حالتون ان شاءالله خیلی خوب میشه.
حتما هم در طول روز سعی کنیم یه صد تا صلوات، یه زیارت عاشورا، صد بار استغفار، صحبت با حضرت و... رو داشته باشیم.
التماس دعای فرج ❤️🩹
هدایت شده از ◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
اگر بھت گفتن نمیتونۍ فقط بھشون بخند ، بعدا مۍفھمن چرا بھشون خندیدین ˘•˘🌱🗒
هدایت شده از ◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
وقتی یه نفر گریه میکنه هی نپرسید
چیشده ،اون اگه میتونست حرف بزنه
و از درداش بگه که هیچوقت
گریه نمیکرد ( :
هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
در عصر غیبت مردم دو دسته میشن!
‹ 🎙استادرحیم پورازغدی ›
•
آدمای با ایمان فقط از خدا حساب میبرن و تو مسیر خدا حرکت میکنن حتی اگه تنها بمونن..(:
ایناروحتمایادتبمونه:🙆🏻♀
-ازهیچکسهیچیبعیدنیست🙅🏻♀📍
-بهموقعحرفبزن🗣✋🏻
-هرچیزیکهالانداریخدابهتامانتدادهازشونبهخوبیمراقبتکن🔗
-ازهیچکسهیچتوقعینداشتهباش🌿👀
-همیشهظاهرتمرتبباشه👘💃🏼
-همیشهبهقولتعملکن🤝🖇
-ازبرنامههاتبهکسینگو📃🕶
-توسکوتتلاشکن🙇🏻♀💪🏻
https://eitaa.com/eshghekhoda108
📜 امام کاظم (ع):
زمانتو به چهار قسمت تقسیم کن: یه زمانی برای حرف زدن با خدا، یه زمانی برای کار و درآمد، یه وقتی برای بودن با دوستای خوب، و یه زمانی هم برای تفریح سالم.
هدایت شده از 🇮🇷نسلامامزمانی|𝓑𝓮 𝓪 𝓖𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓽𝓸𝓻🇵🇸
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به قلبت نگاه کن❤️