هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
چیکار کنیم به چشم حضرت بیایم؟
احساس بیهودگی میکنم..همش وقتم داره تلف میشه..
--
این سوال چون خیلی قشنگ و مفید بود گفتم بزارمش توی کانال...
خوب دوست محترم ببینید
حتی در عادی ترین روابط ما با انسان ها وقتی از یکی خوشمون میاد سعی میکنیم هم خودمون رو شبیهش کنیم و هم کار هایی رو که دوست داره رو انجام بدیم
این سه تا کلمه رو نباید فراموش کنیم:
تقوا- ورع- امام حسین علیه السلام
این سه تا نکته خیلی مارو در محضر حضرت مقرب میکنه
از تنبلی شدیدا پرهیز کنید که از تیر های شیطان هست
مدام خودتون رو به کاری که فکر میکنید مفید هست سرگرم کنید
برای همه کاری در طول روزتون برنامه داشته باشین همشم که قرار نیست کار های معنوی کنیم و وقتمون رو اینجوری پر کنیم
خیر!
باید توی برناممون ورزش، کار های هنری مثل آشپزی خیاطی و... ، مطالعه کتاب و... داشته باشیم باید مفید باشیم همه جوره.
یه زمانی برای خانواده یه زمانی برای دوست و رفیق یه زمانی برای روحِ خودت یه زمانی برای کسب علم که چیز مفیدی یاد بگیری یه زمانی برای محاسبه اعمال باید داشته باشیم
توصیه میکنم استفاده از گوشی رو خیلی کنترل کنید این خیلی میتونه مفید باشه
شما وقتی همه این کار هارو به نیت تقرب به حضرت و رضایت حضرت انجام میدین از این حال و هوا در میاین و حالتون ان شاءالله خیلی خوب میشه.
حتما هم در طول روز سعی کنیم یه صد تا صلوات، یه زیارت عاشورا، صد بار استغفار، صحبت با حضرت و... رو داشته باشیم.
التماس دعای فرج ❤️🩹
هدایت شده از ◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
اگر بھت گفتن نمیتونۍ فقط بھشون بخند ، بعدا مۍفھمن چرا بھشون خندیدین ˘•˘🌱🗒
هدایت شده از ◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
وقتی یه نفر گریه میکنه هی نپرسید
چیشده ،اون اگه میتونست حرف بزنه
و از درداش بگه که هیچوقت
گریه نمیکرد ( :
هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
در عصر غیبت مردم دو دسته میشن!
‹ 🎙استادرحیم پورازغدی ›
•
آدمای با ایمان فقط از خدا حساب میبرن و تو مسیر خدا حرکت میکنن حتی اگه تنها بمونن..(:
ایناروحتمایادتبمونه:🙆🏻♀
-ازهیچکسهیچیبعیدنیست🙅🏻♀📍
-بهموقعحرفبزن🗣✋🏻
-هرچیزیکهالانداریخدابهتامانتدادهازشونبهخوبیمراقبتکن🔗
-ازهیچکسهیچتوقعینداشتهباش🌿👀
-همیشهظاهرتمرتبباشه👘💃🏼
-همیشهبهقولتعملکن🤝🖇
-ازبرنامههاتبهکسینگو📃🕶
-توسکوتتلاشکن🙇🏻♀💪🏻
https://eitaa.com/eshghekhoda108
📜 امام کاظم (ع):
زمانتو به چهار قسمت تقسیم کن: یه زمانی برای حرف زدن با خدا، یه زمانی برای کار و درآمد، یه وقتی برای بودن با دوستای خوب، و یه زمانی هم برای تفریح سالم.
هدایت شده از 🇮🇷نسلامامزمانی|𝓑𝓮 𝓪 𝓖𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓽𝓸𝓻🇵🇸
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به قلبت نگاه کن❤️
خاطره ها چیزای عجیبین ،،،
گاهی میخندی به اونایی که توش گریه میکردی
و
گاهی گریه میکنی برای اونایی که توش میخندیدی 🙃🙂
هدایت شده از طریــــد|🇮🇷 ᴛᴀʀɪᴅ
#نسخه_خودسازی ~
•🌸تو بهترینی
سلام رفیق خوشقلبم 🤍
راستشو بگو...😁
شده تا حالا به یه نفر دیگه نگاه کنی و با خودت بگی:
«ای کاش منم مثل اون بودم!
خوشگلتر، جذاب تر ، باهوشتر، موفقتر...»
ولی یه چیزی یادت نره رفیق:
💡 آدمها فقط یه قسمت از زندگیشونو نشون میدن!
اونم همون قشنگاشو...
نه دلتنگیاشونو، نه سختیاشونو، نه اشکاشونو...😶🌫
خودتو با کسی مقایسه نکن؛
چون هرکسی مسیر خاص خودشو داره!
🧭و تو توی نقشهی قشنگ خدا، یه جای خیلی خاص داری...
یه جایی که قراره فقط تو باشی، نه کپی بقیه!
📖 خداوند در قرآن کریم فرموده:
«آرزوی چیزی رو نکن که خدا بعضیا رو باهاش امتحان کرده... تو سهم خودتو داشته باش.»
(سوره نساء، آیه ۳۲)
🔹و پیامبر مهربونمون هم فرموده:
«راضی باش به چیزی که خدا برات خواسته؛ که این یعنی یقین و ایمان واقعی.»
(بحارالأنوار، ج ۷۷)
🕊️ و مهمتر از همه اینه که...
امام زمانت دنبال همونیه که خدا فقط یه دونه ازش خلق کرده: تو ♥️
نه یه نسخهی تکراری از فلانی!!😌
📌 نسخهی امروز:
هر وقت خواستی خودتو با بقیه مقایسه کنی، یادت بیاد:
🌱 امام زمانت دنبال "تو"ئه، نه یه کپی از بقیه!
همینجوری که هستی، با همهی تلاشهات، براش ارزشمندی. 🌸
🕊#سبک_زندگی_مهدوی
˹@Tarid_Media|طـریـد˼
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیه ای که در شأن اهل بیت(ع) نازل شد
در مورد اینکه خداوند اهل بیت پیامبر(ص) را از هر بدی و گناه پاک و مطهر ساخته است
با این صدای آسمانی پرواز کنید🕊️
#تلاوت