هدایت شده از راهِب.
آدم شرمنده ی خودش میشه وقتی میبینه برای یه سری از ادما ارزشی قائل شده ك ذره ای لیاقتشو نداشتن :)))))
هدایت شده از 🇮🇷نسلامامزمانی|𝓑𝓮 𝓪 𝓖𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓽𝓸𝓻🇵🇸
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴این کلام آقا هم برای جامعه هست هم برای تک تک ماها
+تو درس تو معنویت تو کار تو مهارت تو همه چی باید قوی شد رفقا
هدایت شده از 🇮🇷نسلامامزمانی|𝓑𝓮 𝓪 𝓖𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓽𝓸𝓻🇵🇸
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از شاهکار خلقت خُدا . . . :) !
#زیبایی
❤️ @eshghekhoda108
♨️ زلنسکی: موضوع اراضی را شخصاً با پوتین مطرح میکنم؛ بر آتشبس اصرار نداریم
ولادیمیر زلنسکی در گفتوگو با رسانهها پس از نشست کاخ سفید:
🔹رئیس جمهور آمریکا از ایده برگزاری نشست سه جانبه در اسرع وقت حمایت میکند
🔹نتایج نشست امروز خوب بود
🔹روسیه در جریان تماس پوتین و ترامپ، پیشنهاد برگزاری نشست دوجانبه با اوکراین و پس از آن نشست سه جانبه را مطرح کرد
🔹«موضوع مناطق مسئلهای است که بین من و پوتین باقی خواهد ماند. من خودم به پوتین خواهم گفت که کدام مناطق را اوکراین واگذار خواهد کرد.»
🔹آمریکا در تضمینهای امنیتی برای اوکراین شرکت خواهد داشت. نمیتوانم جزئیات بدهم، اما مهم است که راهحلی سیاسی وجود داشته باشد.
🔹جزئیات تضمینهای امنیتی ظرف ۱۰ روز آینده مشخص خواهد شد.
🔹«اوکراین بر آتشبس به عنوان شرطی برای مذاکرات بیشتر با روسیه اصرار نخواهد کرد.»
🔹ما به آتشبس در جنگ نیاز نداریم، بلکه به یک توافق صلح واقعی نیازمندیم.
به چهره یه شکست خورده نگاه کنید که به آمریکا اعتماد کرد و کشورش رو نابود کرد
من میفهمم چقدر سخته !!!!
واقعا با چه عقلی با تکیه به امریکا با روسیه جنگ کرد
برگرفته از کانال دختر ایرانی
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه ویدیو دیده بودم
یکی میگفت کاش زودتر جنگ تموم شه
اون یکی میگفت تا اسرائیل از بین نرفته نباید جنگ تموم بشه
واقعا هم همینه
الان اسرائیل داره جنگنده و موشک و کلا قوای نظامی تجهیز میکنه
سرعت تجهیز سازی اون به مراتب از ما بیشتره
قطعا دوباره به ما حمله خواهد کرد
جنگ بعدی سخت تره
هم حملات اونا هم حملات ما
هر دو شدیدتره
ولی خب خداروشکر ما موشکای خوبی داریم
مثل آمریکا نیست ولی خوبه
ما و یمن و فلسطین تنها کسایی هستیم که مقابل اسرائیل واستاده
ایران رو دست کم نگیرین
متاسفانه این ویدیو هایی که میبینم رو ذخیره نمیکردم فکر نمیکردم لازمم بشه
در هر اینو میتونید خودتون هم سرچ کنید
ما کابوس اسرائیل شدیم
ما کسی بودیم که کل کشورمون پر بود از سردمداران انگلیسی
پر عوامل صهیونیست
حالا
سوریه رو میگیرن که برسن به ما
حزب اللّٰه رو میزنن که برسن به ما
کریدور میزنن که اونجا باز پایگاه بزارن برای ما
آره ما اینیم
ما هیچ کشوری بهمون کمک نمیکنه ولی داریم اوج میگیریم
همینه که میگیم
{ نزدیک قله ایم }
هدایت شده از مُفَتِّشْ
.
63 هم عدد عجیبیه
شهید حاج قاسم سلیمانی 63 ساله
شهید محسن فخریزاده 63 ساله
شهید محمدرضا زاهدی 63 ساله
شهید حاج حسن ایرلو 63 ساله
شهید ابراهیم رئیسی 63 ساله
شهید فوآد شکر 63 ساله
شهید اسماعیل هنیه 63 ساله
شهید ابراهیم عقیل 63 ساله
شهید حسن نصرالله 63 ساله
چه رازیه این سن که اکثر شهدای شاخص مقاومت تو این سن به شهادت میرسند؟!
پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) هم همینطور بودن...
.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوج انگیزشی:
برید سراغ کارهای ناشدنی تا بشود
#انگیزه