اگه ما هم به حجابمون ایمان داشته باشیم با صد تا فتنه و زور و حتی شکنجه چادر رو ول نمیکنیم(بی احترامی به خانمای عزیزی که مانتو میپوشن نمیکنم منظورم کلا همون حجابه)
مشکل مردم ایران اینه که الان در شعاری که به خاطرش انقلاب کردن ایمان ندارن
فکرشون به چیزای دیگه ای رفته
هر کاری میکنن تا راحـــــــــت زندگی کنن بدون هیچ دین و قانونی
ولی خب ما قرار نیست زندگی کنیم
هدف خدا از خلقت ما بندگیه نه زندگی
بله درست متوجه شدی بیا پیام بعدی کامل ترش کنم
قراره #شبهه مهمی رو بررسی کنیم
کسی که با دید اینکه قراره بندگی خدا رو توی این دنیا بکنه سعی و تلاش کنه
و هر سختی که لازمه به جون بخره هر مشکلی که در این راه هست تحمل کنه
خب معلومه اون دنیا هم میرسه به مقصد شیرینی که خدا گذاشته
اما کسی که فقط میخواد یه زندگی آروم و راحت داشته باشه براش هیچ کسی جز خودشو عزیزانش مهم نیست
تمام همتش روی لذت خودشه حتی اگه خلاف دین و قانون باشه
خوب نتیجه هم معلومه
هم این دنیا براش سخته هم اون دنیا
چون مبارزه با خدا، مبارزه با فطرت، یعنی مبارزه با خودمون
خدا از روح خودش درون ما دمید
خدا مارو یه جوری ساخته که فقط با فکر به خودش با یاد خودش آروم بشیم مطمئن بشیم
فکر کنید مالک شرکت پوشاک هستید و روزانه هزاران لباس تولید می کنید
لباس های تولیدی شما همه بسیار باکیفیت است و لازم است حتما با آب دمای °۳۰ شسته شود و اصلا با ماشین شسته نشود
اگه مردم بدون توجه به این نکته از لباس استفاده کنند لباس خودشان خراب می شود به شما آسیبی نخواهد رسید
و اگر کسی بگوید مشکل از شرکت شما نیست مشکل از کسی است که به برچسب لباس توجه نکرده است
البته این یک مثال است.
ولی مقصود این است که کسی که ما را آفریده با روحیات ما آشناست اوست که جسم را امانت به ما داده و تمام موجودات غیر از او مخلوق اوست.
از ریز تا درشت، از کوچک تا بزرگ
او فرموده:
((چه بسا از چیزی دوری کنید که به نفع شما باشد
چه بسا چیزی را دوست بدارید و به ضرر شما باشد
و خدا میداند و شما نمیدانید))