خیلی آرامش قشنگی داشت
ان شاء اللّٰه همه بتونیم با شهدا به خدا برسیم
حرم حضرت عبدالعظیم حسنی هم خیلی به یاد این کانال و اعضاش و هدف اصلی بودم
(بیو کانالو بخونید😊)
خودم خیلی روزمرگی گذاشتن دوست ندارم
ولی امروز روز خاصی بود برام
توفیق زیارت کردن #شهدا و چند امامزاده نسیبم شد