یاوهگویی وزیر خارجه لبنان علیه ایران و مقاومت؛ «رجی» از صلح با اسرائیل سخن گفت!
🔹یوسف رجی، وزیر خارجه لبنان به جای محکومیت جنایات اسرائیل، با لحنی بیسابقه به مقاومت و ایران تاخت و حزبالله را یک «نهاد نظامی غیرقانونی» و «بازوی مسلح ایران برای بیثباتی منطقه» توصیف کرد و مدعی شد که مردم ایران «گروگان نظامی تمامیتخواه» هستند.
🔹وی در ادامه مدعی شد که «نظام ایران، منبع رنج لبنان و منطقه است».
🔹رجی پس از حمله به ایران و مقاومت لبنان، از صلح با اسرائیل سخن گفت و بدون اشاره به جنایات روزافزون این رژیم علیه لبنان، گفت: صلح با اسرائیل مستلزم شرایط و فراهم شدن زمینههای مناسب است که در رأس آنها، عقبنشینی اسرائیل از جنوب لبنان و دست برداشتن آن از تجاوزات است.
همه جا احمق خائن دارد...
اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
👆قربانی پنجشنبه جهت دفع شر دشمنان و سلامتی امام زمان عج و رهبر عزیز و پیروزی رزمندگان ونابودی دشم
قربانی امروز
پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
زهک زابل
هدایت شده از محمد جوانی
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️سوالی از مشاور عالیجناب قالیباف
📌برای کسی که تو را واجبالقتل
میداند! آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟ جواب حاجقاسم رو دیدی؟!
✍️سرجدتان برای توجیه مذاکره کذایی با قاتل امام و بزک توافق خیالی، لااقل اسطورهها را تحریف و خراب نکنید...
جالبه خود حاجباقر هم تا قبل اینکه پزشکیان بگذارتش سرتیم مذاکرات، داد میکشید که شرافتمندانه نیست کسی با قاتل شهید سلیمانی مذاکره کنه!
🖋 #محمد_جوانی
🔴@CWarfare
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
✅ یاوهگویی وزیر خزانهداری آمریکا درباره پولهای بلوکه شده ایران
💬 اسکات بسنت در شبکه اجتماعی ایکس:
🔸 هر خسارتی که ایران به متحدان ما در خلیج فارس وارد کند، از محل وجوهی که از حسابهای ایران برداشت میشود، جبران خواهد شد.
🔸 هر عوارضی که به نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس پرداخت شود، با برداشت وجوه از حسابهای آنها خنثی میگردد. هر حملهای که ایران انجام دهد، تنها پیامدهای اقتصادی و مالی متوجه آن را عمیقتر خواهد کرد.
@Hasanabbasi_ir
🟥اگر همه چیز با رهبری هماهنگه
چرا رهبر نگران خطای محاسباتی مسولین هستند؟
➖➖➖
تحلیل راهبردی:
جریان تکنوکرات غربگرا همسو با غرب
در فتنه هایی که برای کشور ایجاد کرده
در سال ۱۳۹۸
در سال ۱۴۰۱
در فتنه دی ماه ۱۴۰۴
با ایجادِ بحرانهای مصنوعی (مانند بحرانهای ارزی یا تبلیغِ «سایه جنگ»)، رهبری را در مقابلِ یک «دو راهیِ سخت» قرار دادند تا برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه، تن به مذاکره بدهند.
➖مراجعه کنید به مصاحبه اخیر تریتا پارسی با برنی سندرز
۱۲ مارس ۲۰۲۶
👈لینک یوتیوب
https://youtu.be/-CHIR1J8Zq8?is=i2Ah4nUIdYhfoKxt
حتی دراوج فتنه ۱۴۰۱ ۰ریان غربگدا
با حمایت از اغتشاشات زن زندگی آزادی علیه پیغام میدادند:
« اگر میخواهید مشکل کف خیابان حل بشود باید با آمریکا به توافق (بخوانید تسلیم) برسید.»
که رهبر انقلاب به این توهمات پاسخ قاطعی در همان زمان دادند که «مذاکرات هیچ فایده ای ندارد.»
➖➖➖➖
در پایان اغتشاشات دیماه ۱۴۰۴
در ۸ بهمن ۱۴۰۴
حسن روحانی پیام ویدئویی منتشر کرد و از ترک تخاصم و ضرورت گفتگو با آمریکا سخن گفت:
لینک ویدیو حسنروحانی
https://nl1.ir/mgw
➖➖➖
با رویکرد حل مشکل با آمریکا مذاکرات با طرف آمریکایی توسط سید عباس عراقچی در بهمن ۱۴۰۴ دنبال شد.
سید عباس عراقچی در ۳ اسفند ۱۴۰۴ درست چند روز قبل از ترور رهبری توسط آمریکا
در مصاحبه با CBS News آمریکا ادعا کرد که به زودی با طرف آمریکایی توافقی بهتر از برجام محتمل است.
لینک مصاحبه اینجا
➖➖➖
درست در اوج مذاکرات به اصطلاح رفع تنش با آمریکا و در آستانه توافق
آمریکای جنایتکار در ۹ اسفند
رهبر انقلاب اسلامی را به شهادت رساند و جنایات و قتلعام گسترده ی مردم و ترور مسولین و زدن زیرساخت های ایران را آغاز نمود.
➖➖➖
درست در اوج مقاومت مردم ونیروهای مسلح
دوباره حرف از مذاکره با قاتل رهبری توسط همین جریان آغاز شد...
➖➖➖
جواد ظریف بعد از بمباران بیت رهبری و شهادت حضرت آقا
مقاله ای در فروردین ۱۴۰۵ در
فارین افرز آمریکایی منتشر کرد وپیشنهاد مذاکره برای رفع خصومت و همکاری اقتصادی مشترک به طرف آمریکایی در وسط جنگ داد.
▪️لینک مقاله ظریف
▪️▪️▪️▪️
تحلیل رویکرد جدید مسولین در ادعای هماهنگی کامل با رهبری در مذاکرات ۱۴۰۵
ونگرانی رهبری از خطای محاسباتی مسولین
👇👇