هدایت شده از روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
10.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 افتخار نوكری امام زمان(عج)
مرحوم علامه آیت الله مصباح یزدی(ره)
🔹هميشه به ياد داشته باشيم كه ما نوكر امام زمان(عج) هستيم؛ آقا داريم؛ مشكلى داشته باشيم آقايمان حل مىكند. ما بىصاحب نيستيم؛ كدام مشكلى بوده كه از سر صدق در خانه او ببريم و او حل نكند؟!
🔸آن كسانى كه بيگانه هستند و در عمرشان با آن حضرت ارتباطى نداشتند، وقتى گرفتار مىشوند مىگويند السلام عليك يا اباصالح، ادركنى، به فريادشان مىرسد. ما كه عمرى دم از نوكرى او مىزنيم جوابمان را نمىدهد؟! مىشود همچين چيزى؟!
🔹ولى افسوس كه بعضى از ماها اين منصب افتخارآمیز را فراموش كرديم! به جاى اينكه ما درِ خانه آقايمان برويم، در خانه بيگانگان و دشمنانشان مىرويم! آنوقت توقع داريم مشكلاتمان حل بشود؟! ولى جا دارد كه بر مشكلاتمان افزوده بشود.
🔸 اگر بگويند به ما ناسپاس! به من بگويند نامرد! تو عمرى سر سفره ما نشستى، آنوقت رفتى در خانه دشمنان ما! دنبالهرو دشمنان ما شدى! براى شادى خاطر دشمنان ما سخن گفتى يا سكوت كردى! آنوقت چه خاكى به سرمان بريزيم؟!
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
هدایت شده از دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
✍️ بسته محتوایی انتخاباتی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
🟢 بخش اول
📝 آشنایی با جایگاه فقهی ولایت فقیه و کارآمدی آن
📘 نقش رهبری در نظام سیاسی پارلمانی با توجه به اقتضائات حقوق اساسی ایران
📘 ولایت فقیه در زلال فقه اهل بیت علیهم السلام
📝 آشنایی با عملکرد شورای نگهبان
📘آینه عملکرد شورای نگهبان
📝خدمات و دستاوردهای دولت مردمی
📘دستاوردهای دولت مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی
📘 نمایشگاه روایت پیشرفت / ثمرات تلاش های دو ساله دولت مردمی در آینه آمار و نمودار
📘اخبار خوب و امید بخش
📘عبور از بحران بی دولتی
📘گاهنامه سخن هادی- چارچوب ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت
📘مقایسه عملکرد اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم
📝 آشنایی با خدمات و عملکرد مجلس شورای اسلامی
📘 پاسخ به چهل سوال درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی
📘تحول در قوانین اقتصادی مجلس
📘قوانین انتخابات ابلاغی ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
📘مروری بر کارنامه مجلس یازدهم
📘کتاب بهارستان۱۲/ مروری بر مختصات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
📝 آشنایی با عملکرد قوه قضائیه
📘گزارش عملکرد قوه قضائیه نسبت به مفاسد اقتصادی
📝 پاسخ به شبهات
📘شبهات انتخابات
📘شبهات پر تکرار
📘یک ون شبهه
📘پاسخ به شبهات اقتصادی
✔️ جهت مشاهده آخرین بروز رسانی های بسته انتخاباتی به کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه مراجعه فرمایید:👇👇
@ejtemaievasiasi
هدایت شده از دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
✍️ بسته محتوایی انتخاباتی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
🟢 بخش دوم
📝روش های بالابردن مشارکت مردم در انتخابات
📘 ایده ها و قالب های انتخاباتی
📘 بسته عملیاتی مجلس
📘 پاورپونت تبیین مشارکت انتخابات ۱۴۰۲
📘 منبرکهای انتخاباتی
📘بسته انتخاباتی پاس گل
📘متغیر های تاثیر گذار بر انتخابات
📘محتوای کاربردی نقاشی پیشرفت برای کودکان
📝اخلاق انتخاباتی
📘اخلاق اسلامی انتخابات
📘 منشور اخلاقی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران
📝اقتصاد مقاومتی
📘منابر اقتصاد مقاومتی
📝 با موضوع انقلاب
📘 اگر انقلاب نمی شد
📘 کارنامه منتشر نشده
📘 مجموعه نمایشگاهی چرا انقلاب کردیم
✔️ جهت مشاهده آخرین بروز رسانی های بسته انتخاباتی به کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه مراجعه فرمایید:👇👇
@ejtemaievasiasi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻ساختشکنیِ نظری در مناظرۀ سیاسی (۳):
در اسارت تفکّرِ ترجمهای
🖊 مهدی جمشیدی
۸. ایشان گفتند نظام جمهوری اسلامی، عناصری از تمامیّتخواهی را دارد و آنگاه نیز تعداد زیادی از مؤلفههای دولت توتالیتر را بر نظام، منطبق کردند. پرسیدم: آیا معتقد به اصالت «نظریۀ اجتماعی» هستید و یا اصالت «واقعیّت اجتماعی»؟! اگر نظریه باید حاکی از واقعیّت باشد و به اندازۀ واقعنماییاش نیز معتبر است، چرا نظریۀ دولت توتالیتر را به عنوان «پیشفرض تحلیلی» انتخاب کردهاید و میکوشید با جرحوتعدیلِ غیرعلمی و واقعیّتسازی، این قالب پیشینی را بر جمهوری اسلامی تطبیق بدهید؟! چرا آنچه را که نیست، میسازید و چرا آنچه را که هست اما موردی و اندک است را بزرگنمایی میکنید و روایت پهندامنه از آن ارائه میدهید؟! چرا شواهد نقیضِ نظریۀ دولت توتالیتر را نمیبینید؟! و چرا از سخن آغازین خود که نظام جمهوری اسلامی را مصداقِ دولت توتالیتر معرفی کردید، بازگشتید و اینک مدعی هستید که فقط عناصری از توتالیتاریسم را میتوان به این نظام، نسبت داد؟! چگونه از آن تعمیم مطلق به این انطباق جزئی رسیدید؟! مگر تجربۀ زیستۀ شخصیِ شما و جریان فکریِ شما، امر عام و اجتماعی است که بتوانید از آن، نتیجۀ کلّی بگیرید و دربارۀ منطق حاکمیّت، داوری کنید؟! آیا جز این است که آنچه که بر شما رفته است - حتی اگر روایتی که از آن عرضه کردید، درست باشد - امر شخصی است و نه امر اجتماعی، درحالیکه برای قضاوت دربارۀ دولت، باید نسبت آن را به امر اجتماعی، فهم کرد؟!
۹. ایشان گفتند نظام در پی متفاوتستیزی است و تکثّرها را برنمیتابد. پرسیدم: مگر نظام به طور رسمی اعلام نکرده که در جامعۀ اجتماعی، لایههای مختلف و متنوّع حضور دارند اما همگی در تعلّقخاطر به دین، مشترک و متّحد هستند؟! مگر گفته نشده است که دیانت، «مراتب» و «درجات» دارد و همگان، یکسان نیستند و نباید از همه، توقع واحد داشت؟! مگر نظام به «عرصۀ خصوصی» وارد شده و به تجسّس رو آورده است؟! و مگر جز این است که در عرصۀ عمومی، «معیارهای فرهنگیِ حداقلی» را در نظر گرفته و توقعی بیش از این، از کسی نداشته است؟! آیا اگر چادر، صورت مطلوبِ پوشش برای نظام است، آن را به همۀ زنان تحمیل کرده است و پوششهای دیگر را برنتابیده است؟! جز این است که نظام در عرصۀ عمومی، «منطق پیوستاری» و «رویکرد رنگینکمانی» داشته و برای دینداری، «حداقلها»یی را لحاظ کرده و توقع فزونتر نداشته است؟! آیا سیاست نظام در امر حجاب، همان نگاه حداکثریِ دین بوده که حدود سختی را معرفی کرده یا حتی این حدود را نیز نادیده گرفته و متناسب با عرف، قدری «تنازل» هم کرده است؟! در این میان، با کسانی که حتی به همین «حداقلها» نیز تن در نمیدهند چه باید کرد؟! کشف حجاب و برهنگی، عبور از حداقلها نیست؟! با آنان که از مرزهای هویّتیِ ما بیرون میروند و ارزشهای فرهنگیِ جامعه را با چالش و تزلزل مواجهه میسازند، چه باید کرد؟! آیا نباید برای تفاوت و تکثّر، حداقلهای دینی را به عنوان چهارچوب لحاظ کرد و آنها را از جامعه طلبید؟! اینکه «انحراف» و «آسیب» و «ساختارشکنیِ» فرهنگی را «تفاوت» و «تکثّر» و «تنوّعِ» فرهنگی بخوانیم، ریشه در نسبیّت فرهنگی ندارد؟!
۱۰. ایشان گفتند مدیریت جامعه به دست نیروهای امنیتی افتاده و ازاینرو، امکان گفتگو از دست رفته است. پرسیدم: پس اینهمه «مخالفتهای آشکارِ جریان دگراندیش» در عرصۀ عمومی چیست؟! چگونه است که در رسانهها، اینهمه به نظام و سیاستهای کلّی، نقد میشود و صدها مسأله و اشکال بیان میگردد؟! اگر باب گفتگو مسدود شده، پس این کرسیها و نشستها و میزگردها در دانشگاهها و رسانهها و ... که اغلب نیز جهتگیری انتقادی و چالشی دارند، چگونه شکل گرفتهاند؟! مگر جز این است که نقادیها و انکارها و ابطالهای نیروهای دگراندیش از سطح دولتها و نهادهای دیگر، به لایۀ «سیاستهای کلّیِ نظام» و «شخص ولیّفقیه» نیز رسیده است؟! جریان دگراندیش، در پی چه وضعی بیش از این است؟! آیا اگر دستکم برخی از دگراندیشان، قانون را زیر پا نهادند و مرتکب جُرم شدند، نباید با آنها برخورد کرد؟! آیا اگر نهادهای امنیتی، پرده از برخی ارتباطهای خاصِ اینان با بیگانگان برداشتند، نباید حساس شد؟! آیا وقتی دشمن از فرهنگ و رسانه، استفادۀ امنیتی و سیاسی میکند، نهادهای امنیتی ما نباید در این عرصه حضور داشته باشد؟! آیا گفتگو بدون ادب و اخلاقِ گفتگو و توأم با ساختارشکنی و معارضه، امری است که بتوان انتظار داشت نظام سیاسی در برابرش، ساکت و بیموضع باشد و از خود دفاع نکند؟!
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
7.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️هرکسی مخاطبی دارد و میتواند اثر بگذارد وظیفه دارد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کند.
┏━━ °•🖌•°━━┓
@Israel666
┗━━ °•🖌•°━━┛
سوتی ایراناینترنشنال در کانال یوتیوب
تایپ حماس به صورت حکاس
این نشون میده مجموعه نظارت بر تولید محتوای این شبکه بسیار فشل شده و این شبکه مورد نظارت دقیق نیست
یا منابع مالی کاهش یافته و نیروی نظارتی ندارند!!
یا اینکه بی انگیزه شدن و حوصله چک کردن اخبارشون را ندارند!!
یا اینکه بسیار دستپاچه و عجولانه دارن کار می کنند و این برای یک خبرگزاری اسرائیلی مثل ایراناینترنشنال یک افتضاح هست!!!
🎞لینکش در یوتیوب
https://www.youtube.com/watch?v=lqN_xz8uVPs
این مصاحبه با بابک اسحاقی از عوامل موساد هست
ایشون منظم در مجموعه های نظامی اسقاطیل حضور داره و مصاحبه می گیره در مناطق صددرصدنظامی
این از ارتباط رسمی این بنگاه دروغ پراکنی با موساد داره
به کانال رسمی جهاد تبیین بپیوندید:
https://eitaa.com/Israel666
5.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشکل این است که با خدا اختلاف فتوا داریم!!!
این کلیپ از حضرت آیت الله مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه را باید با دقت ببینیم وقتی که مطمئن شدیم که کاملاً متوجه شدهایم یک بار دیگه آن را ببینیم:)
#جهاد_تبیین
هدایت شده از خبرگزاری فارس
کاشت اولین تراشه روی مغز انسان
«کنترل تلفن یا رایانهٔ شما و از طریق آنها تقریباً هر دستگاهی فقط با فکرکردن فعال میشود» این را ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت نیورالینک دربارهٔ تراشهٔ انسانی این شرکت با نام «تلهپاتی» نوشته.
🔹ماسک اعلام کرد اولین ایمپلنت تلهپاتی دیروز روی مغز یک بیمار کاشته شده، حالش رو به بهبودی و نتایج امیدوارکننده است.
🔹نیورالینک هدف اولیهٔ این تراشه را کنترلکردن مکاننما یا صفحهکلید کامپیوتر با افکار فرد اعلام کرده.
@Farsna - Link
هدایت شده از سید روح الله حسینی | معنادرمانی
24.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شبهه ی عدم جواز ورود روحانیت به عرصه های اجرایی
⚠️ اگه شما هم مخالف ورود روحانیت به جایگاه های اجرایی هستی، این کلیپ رو ببین.
📢 پاسخ به افاضات استاد نقویان
قسمت سوم:
⁉️ آیا روحانیت تا به امروز ناکارآمد بوده؟
🎥 قسمت ۲: متولی این امام زاده کیست؟
🎥 قسمت ۱: منظور شما از امور اجرایی چیست؟
📢 صوت کامل پاسخ به شبهه
#روحانیت
#پاسخ_آقای_نقویان
#شبهات
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✨✒️ سعی ما در این کانال، ارائه مباحث نو در حوزههای مختلف، به ویژه مباحث اعتقادی و ایدئولوژیک، با تحلیل عقلانی و معنادرمانی است.
سید حسینی | عضویت 👇
https://eitaa.com/joinchat/2683568393Ceeb85d10f4