دلم خواست یچیزیو بگم؛
تویی که داری این پیامو میخونی، مراقبِ خودت باش، خوب غذابخور و خوابِ کافی داشتهباش، اگه توی امتحانات هستی درساتو خوب بخون و برای آیندت تلاشکن، اگه یه جاهایی خسته شدی و حس کردی دیگه نمیتونی، با خودت خلوت کن و یکم نفسِعمیق بکش، بهترین دوستِ خودت باش، و هروقت ناراحت بودی خودتو بغل کن آهنگ گوش بده فیلم ببین یا هرکاری که بهش علاقهداریو انجام بده
"امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و بهت کمکی کرده باشم3>
اینو بفرستین برای خودش : فرق تو با بقیه اینه که به اونا میگم ویس ندین ولی وقتی تو ویس میدی ۲بار گوش میدم.
+ این منم.
دقیقا وقتایی که اوضاع بهم میریزه تنها میشی و این تنهایی میتونه خیلی ترسناک باشه..
مامانم تحمل شنیدن هیچیو نداره بعد بازم روزی ۱۵ بار میاد تو اتاقم میگه چت شده باهام حرف بزن بیا برو زن واسه من ادا درنیار.
درد، درده ولی وقتی درد روحی با درد جسمی ترکیب میشه از درد میگذره و به مرحله پایان یعنی انفجار نزدیک میشه. یادمه از خیلی وقت پیش اسم این مرحله رو انفجار گذاشتم که برخی ماهها واقعا این مرحله رو تجربه میکنم و سال به سال داره شدتش بیشتر میشه.