eitaa logo
[IT'S ME]
127 دنبال‌کننده
19 عکس
29 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اینو بفرستین برای خودش : فرق تو با بقیه اینه که به اونا میگم ویس ندین ولی وقتی تو ویس میدی ۲بار گوش میدم. + این منم.
یه تئوری هست که میگه بهترین نسخه آدما برای بدترین آدما هدر میره...
یه چیزی میخوام بگم ولی نمیدونم چی میخوام بگم
دقیقا وقتایی که اوضاع بهم میریزه تنها میشی و این تنهایی میتونه خیلی ترسناک باشه..
‌‌احتیاج دارم ادم مورد علاقه ی نفر باشم:)
‏مامانم تحمل شنیدن هیچیو نداره بعد بازم روزی ۱۵ بار میاد تو اتاقم میگه چت شده باهام حرف بزن بیا برو زن واسه من ادا درنیار.
درد، درده ولی وقتی درد روحی با درد جسمی ترکیب میشه از درد میگذره و به مرحله پایان یعنی انفجار نزدیک میشه. یادمه از خیلی وقت پیش اسم این مرحله رو انفجار گذاشتم که برخی ماه‌ها واقعا این مرحله رو تجربه میکنم و سال به سال داره شدتش بیشتر میشه.
گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم! چون یه روزی .. یه ساعتی،. حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم! در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم. اصل ماجرا اینجاست!