این چند وقته میزان خوابم خیلی خیلی کم بوده و منم غرورم اجازه نمیده ظهر بخوابم 😅
دیگه مامانم اومد قرص خواب داد به خوردم:)
ساعت نه خوابیدم ده از خواب پریدم.بابام گفت بیدار میشی؟گفتم نه ❌دوباره خوابیدم.
ساعت هفت طبق معمول بیدار شدم اسکای رو دوباره دانلود کردم و یکمم بازی کردم با حضور افتخاری یه ماث به اسم wan wan از ویتنام.دبدم فایده نداره دوباره گرفتم خوابیدم😂
دیگه ساعت یازده مامانم گفت بیدار شو گفتم باشه ولی نباشه،دوباره خوابیدم پنج دقیقه بعدش دیگه برای واقعی بیدار شدوم 🏁👍🏻