eitaa logo
𝔗𝔥𝔢 𝔧𝔢𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔦𝔢𝔰
51 دنبال‌کننده
229 عکس
110 ویدیو
8 فایل
What are you looking at dude, Waiting for something happened? It's okay, be patient; One day you will become the star of your childhood. Wanna come in?☕
مشاهده در ایتا
دانلود
✧از اینکه همه دارن بزرگ می‌شن خیلی ناراحتم، الخصوص خودم. دلم میخواد به کالبد قبل از بلوغم برگردم و تنها دغدغم این باشه که یادم رفت کارتون مورد علاقه‌ام رو از جم‌جونیور نگاه کنم و تموم شده. یا اینکه کی فصل سه آبشار جاذبه رو میسازن...
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
Your new home 🎧🎪🪽~
جهت اینکه شماهم بشینید ببینید✓
هدایت شده از خانم حکمت خداحافظ 🙌🏻
🎪•🖥•🪄•🐰•♟•🎭~ ………………………… داستان راجبه یه گروه آدمه که توی فضای یه سیرک کامپیوتری با بدن های انیمیشنی گیر افتادن و نمیتونن خارج بشن، اسمشون رو به خاطر نمیارن پس هوش مصنوعی ای خلاق و پیشرفته به نام کین به اون ها اسم میده: (پامنی،جکس،راگاتا،گنگل،زوبل،کینگر) وظیفه ی کین به عنوان گرداننده ی این سیرک دیجیتالیه شگفت انگیز اینه که برای اونها مجراجویی هایی خلاقانه طراحی کنه تا سرگرم بمونن و یهو عقلشون رو از دست ندن ،چون در صورت دیوونگی انتزاعی (abstract) میشن و به بقیه حمله می‌کنن. «راگاتا،یه عروسک خوشبینه مهربونه،گنگل یه نقاب شاد/غمگینه و هنرمنده،زوبل بچه پرروی چند تکه‌ی کاریزماتیکه جمعه،کینگر یه مهره‌ی شطرنج و قدیمی ترینه گروهه و به دلایلی عقلش رو از دست داده اما انتزاعی نشده،جکس محبوب دلها یه خرگوش فان و پر انرژیه و هیچ مشکلی نداره و کاملا خوشحال و سرزندست🤡 و در آخر پامنی،یه جستره(نوعی دلقک) و جدید ترین عضوه گروهه » داستان با ورود ناگهانیه این دختر همزمان با انتزاعی شدن شخصی به اسم کافموعه و باید به خودش بقبولونه که اینجا یک رویا نیست و باید با شرایط بسازه...یا شاید هم در آخر از سیرک فرار می‌کنن..؟ یعنی اوضاع فقط همینجوری نرمال با ماجراجویی های بیش از حد کین پیش میره؟ همه همینجوری مثبت میمونن؟ کین فقط یه هوش مصنوعی عادیه؟ یعنی نفر بعدی که آبسترکت میشه کیه؟ (لطفا به فیلم فرصت بدین چون فیلم مثل قسمت های اولیه نمیمونه و هم گرافیک و هم داستان قوی تر میشه)