eitaa logo
𝔗𝔥𝔢 𝔧𝔢𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔦𝔢𝔰
52 دنبال‌کننده
222 عکس
104 ویدیو
8 فایل
What are you looking at dude, Waiting for something happened? It's okay, be patient; One day you will become the star of your childhood. Wanna come in?☕
مشاهده در ایتا
دانلود
In the name of god ✧ ✧بسم الله ✧به نام خدا 奉上帝之名✧ im Namen Gottes✧ au nom de Dieu✧ nel nome di Dio✧ atas nama Tuhan✧ 신의 이름으로✧ 神の名において✧ en el nombre de Dios✧ во имя Бога✧ în numele lui Dumnezeu✧ and every other language…
یک شروع با شکوه تر از قبلی داشته باشیم😔
*تنظیم میکروفون؛ 🎙یک دو ســ(زنـــــ🔔ــــــگ) Oops .. ✧با عرض سلام و درود مجدد،آنیتا هستم و به شما جهت ورود به سیرک این دلقک خوش‌آمد میگوییم🎭 ✧ جهت صمیمیت بیشتر می‌توانید مرا میگو🦐یا جستر🎪نیز خطاب کنید؛ ° ✧لینک آرشیو: @ArchiveCircus 🃏لیست تردستی ها برای راحتی شما تماشا گران عزیز: ° میدونم هشتگ لازم نداره اما ب اش گذاشتم:؛: 🍷🫴🏻 ° ⇣ ✍🏻 چالش پنجاه روز نوشتن. یعنی اینی که اینجاست. ° ⇣🗓 به معنای تاریخ:مناسبت های هر لحظه. ° ⇣☀️ به معنای یک روز:ادیت های دست‌ساز خودم از مکان های مختلف. ° ⇣ ✏️ به معنای کارهای هنری من: شامل نقاشی ها و کاردستی های خودمه. ° ⇣🎶 به معنای موزیکال:این هشتگ به آهنگ‌های قرار گرفته در کانال اختصاص داره. ° ⇣🗝 به معنای ژورنال‌طوری : ملزمات ژورنال و اسکرپ بوک مثل استیکر این هشتگ رو می‌گیرند. ° ? ⇣🔖 به معنای چی بخونم/ببینم:معرفی فیلم و کتاب و بازی های خفن✓ ° ⇣👻 به معنای داستان مصور: برای کمیک هایی که خودم گیر میارم و ترجمه می‌کنم ° ⇣📷 به معنای عکاس:عکس و فیلم‌هایی که خودم گرفتم. ° ⇣🪞 به معنای بودن: نوشته هام، این هشتگ برای اون‌هاست. ° ⇣🎭 به معنای لبخند:کلیپ های فان. ° ⇣🌌 به معنای روح‌ها:اگر کلیپ هایی با حال و هوای خوب که روحتو بلرزونه دلت میخواد این هشتگ برای شماست. ° ⇣🌷 به معنای ناز:کلیپای نازنازی🤌 ° # ⇣🎨 به معنای هنر:جهت اینکه هشتگ سولز نترکه اونهایی که هنری میزنن رو جدا کردم👍🏻 (لیست آپدیت خواهد شد.) -ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ- 📻صداتو از اینجا میشنوم و قراره بزارم تو بلندگو تا همه بشنون😃
هدایت شده از ٭PETRICHOR٭
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو آسمون نقاشی شده من بیا و همه چیزو فراموش کن⭐️
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پینترستم فقط چند تا ویدیوی تکراری بالا میاره و الان بار هفتمه دارم این رو می‌بینم✨
لوگو رو هم کشیدم به‌به(از اینجا به بعد رو با صدای تو دماغی منشی ها تصور کنید) دوصتان عاسیسم صفاراش لاگو (برج کالیفا🤌) میگیلمح،فگد یهو یورش نایاریدح پی،خاطرخواح ظیادع💅🏻
راستی یکم پیش از حرم برگشتیم:))
دیروز اینو برات کشیدم دختره