eitaa logo
𝔗𝔥𝔢 𝔧𝔢𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔦𝔢𝔰
51 دنبال‌کننده
229 عکس
109 ویدیو
8 فایل
What are you looking at dude, Waiting for something happened? It's okay, be patient; One day you will become the star of your childhood. Wanna come in?☕
مشاهده در ایتا
دانلود
•روز اول 🌀 ✧شخصیت خود را توصیف کنید. خیلی درونگرام و بیرون رفتن برام عذابه اما خجالتی نیستم و با همه توی دیدار اول صمیمی رفتار می‌کنم؛ کمک به مردم موجب خرسندی من میشه.🍷🫴🏻 (May i,madam?🙂‍↕️) در کار های هنری معمولا خوبم ، گیم میزنم،کتاب می‌خونم،گه گاهی هم دست به قلم می‌شم🖋📖 📎متاسفانه آدم وسواسی‌ای هستم. 📰خوشبختانه خیلی احساسی رفتار نمی‌کنم اما پوینت بدی هم داره که باعث می‌شه خیلی چیز ها سر دلم بمونه.🤦🏻‍♀ دیگه چی؟
💊:خونه خیلی وقت بود که از سبز و نارنجی به آبی و خاکستری تبدیل شده بود. کفش هاش رو درآورد و به آشپزخونه رفت. چرا اون هیکل کوچیک که خمیر کیک سیب را هم می‌زد ،وجودش غیر عادی به نظر می‌اومد؟ چرا بقیه دیگه راجبش حرف نمی‌زدن؟ یهو به خودش اومد و دید که خیلی وقته رنگ چشم‌هاش رو یادش نمی‌اومد،مگه چند وقته که...چی‌شد؟یادش رفت... به سمت در یخچال رفت و برگه‌ی مربعی کوچیک زردی رو دید که با چند تا گل و ستاره ، خوردن قرص‌هاش رو بهش یادآوری می‌کرد. با باز کردن در بطری شیشه‌ای قرص انگار حجم عظیمی از سایه‌ای سرد یا داغ اون رو به چنگ گرفت. جفتی چشم رو متمرکز روی خودش پیدا کرد.برعکس اجسام عادی انگار نوری از اون لکه‌های سیاه رد نمیشد. «قرص‌هات رو نخور،من ناپدید می‌شم »
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
پسر کوچولوی سرباز ما، داره از BFPO به خونه بر می‌گرده یه دسته گل بنفش دارم🪻 تا قهرمان مامانی رو تزئین کنم. صبح توی آرامگاه؛ هوا گرمتر شده بود☀️ اون سرد تر شده بود... چهار تا مرد توی یونیفورم، تا ببرن خونه🪦 سرباز کوچولوی من رو🪖♪~
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه منظره ای برای چشم رو زدن روشن تر از آسمون آبی🏙 اون تو رو هیپنوتیزم می‌کنه، وقتی که من مردم🌀
شنبه امتحان ریاضی دارم(💀) بعد از اون سه تا امتحان راحت بی‌فرجه (پشت سر هم) و بلا فاصله با تموم شدنشون میشینم سامر لیستمو قشنگ دونه به دونه انجام میدم🤲
چالش ﴿دیلی یکی﴾🪻 1.تایپ ظاهری موردعلاقت: مهم اخلاقه✓ 2.مهمترین آدم زندگیت کیه؟والد و والده 3.از ممبراییت که کانالدارن تقدیر کن. سند تقدیرنامه ها چاپ نشده هنوز👍🏻 4.چرا دیلی زدی؟یادم نیست 5.من بدونِ _استعداد هام_هیچی نیستم. 6.حزب سیاسیت؟ضد پهلوی 7.کاش انقدر_فقیر_نبودم. 8.اگه چیپس بودی چه طعمی میشدی؟ قارچ و پنیر با اسانس موسیر. 9._رنگ من:سرمه‌ای (دوستامم همینو میگن👉👈) 10.ورزش موردعلاقه من:پیاده‌روی 11.هنر محبوبم:موسیقی/مجسمه‌سازی 12.اسم مورد علاقه‌ام:سپیدار-ویلیام دست خوش👍🏻
کسی که برام از این ها درست کنه رو تا آخر عمر ول نمی کنم😔✨