هدایت شده از ‹ خرت و پرتام 🫧›(محیا تقدیمی😦)
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچههای لیثلیثو تبریک میگم،میتونید با لیثزدن اسکرول کنید!✨
#smile
من رو رند کنید،ممنون🌷تا حداقل یه بهونهای داشته باشم برای استارت تقدیمی جدید..
•روز هفتم #نوشتن 🌀
✧یك روز خوب در مدرسه که گوشههای ذهنتان باقی مانده .
واقعا ندارم،به عقب که برمیگردم میبینم توی مدرسه همش به خودم ظلم میکردم،امسال جبران میکنم...
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/2203
تأیید میکنم،تأکید میکنم✓😔
آخه این چیه کشیدی.
#myArtworks