نمیدونم چیچی!
نه ببین خب در برابر یه سری چیزا نمیشه ساکت موند
https://eitaa.com/im_shanbalile/8140
ببین دوست عزیز من نمیگم حکومت الان خیلی گل و بلبله ولی فکر نکن اگه حکومت بخواد عوض بشه و مثلا یکی مثل رضا جون بیاد همه چیو درست میکنه
اینکه وضعیت مملکت داغونه به دولت مربوطه نه به جمهوری اسلامی متوجهی؟ بعدشم اون آدم اگه میتونست بیاد درست کنه چرا این همه ساله دست دست میکنه؟ چرا یه حرکتی نمیزنه؟ فقط از راه دور میگه فلان بهمان
بعدشم اگه مصاحبه های این شخص غیرمحترم رو دیده باشی میبینی که همش داره میگه بریزید خیابونا اغتشاش کنید به نظرتون آدمی که نگران مردمش باشه میگه بریزید تو خیابون اغتشاش کنید و جون خودتونو به خطر بندازین؟ چقد ازین جوونا توی اغتشاش میمیرن و آخرشم هیچی به هیچی
اغتشاش قبلی رو یادت نیست چقد ملت جون دادن؟ اعتراضشون به حق بود ولی کشونده شد سمت اغتشاش و کسی صداشونو نشنید
خیلی ناراحتم کردی، آرزو میکنم زندگی بعدیتم تو ایران به دنیا بیای.
بدی ماجرا اینجاست که بمیری راحت نمیشی که تازه باید بری توجهنم بسوزی بدتر به فنا بری😭
داشتم تاریخ میخوندم خوابم برد
بعد خواب دیدم همینجوری که در حال درس خوندن بودم یه دفعه ساعتو نگاه کردم دیدم ۱۰ صبح رد شده ومن حواسم نبوده بعد میدوییدم سمت مدرسه که نههه خدایا تو روخدا اینچیزا خواب باشه
تا حالا انقدر از بیدار شدنم خوشحال نشده بودم😔