خیلی ناراحتم کردی، آرزو میکنم زندگی بعدیتم تو ایران به دنیا بیای.
بدی ماجرا اینجاست که بمیری راحت نمیشی که تازه باید بری توجهنم بسوزی بدتر به فنا بری😭
داشتم تاریخ میخوندم خوابم برد
بعد خواب دیدم همینجوری که در حال درس خوندن بودم یه دفعه ساعتو نگاه کردم دیدم ۱۰ صبح رد شده ومن حواسم نبوده بعد میدوییدم سمت مدرسه که نههه خدایا تو روخدا اینچیزا خواب باشه
تا حالا انقدر از بیدار شدنم خوشحال نشده بودم😔
یه محلول با PH صفر بزنی به سلامتی آرنیوس کمتر درد میکشی تا اینکه بخوای بعضی سوالای اسید بازو حل کنی