یه جوری بوش خوبه که اصن آدم با بوش-(عه استغفرالله خواهر چی میخوای بگی تو فضای عمومی جلوی این همه آدم)
هدایت شده از شَنبَلیله
برای نمیدونم چیچی عزیزم:
دانشمندی دیوانه درحالی که در میان جنگل دشواری های زندگیاش مسیر آینده ای نامعلوم را جست و خیز کنان طی میکند:
چه اهمیتی دارد که دنیا درحال نابودی است؟ وقتی هنوز الکترون ها به دور مدار درحال گردش باشند!