من بعد از خوندن دو بیت شاهنامه:
اسم بچمو میزارم فرانک/فریدون/گرد آفرید/رستم/اسفندیار و...
نمیدونم چیچی!
ببین عیزم بزار دستور پخت بدم
در مرحله اول شما میای فیزیک میخونی برا نهاییا خب؟ بعدش که قشنگ سوالای فیزیک در ناحیه پایینی بدنت درد ایجاد کرد شروع میکنی گنده ترین درس فارسی ینی ۱۲(همونی که شاهنامه رو میزاره جلوت میگه معنی کن) مطالعه میکنی و تمام