۱.من از یه جایی به بعد دیگه خودمو با شرایط سازگار میکنم به حدی دیگه حتی نمیگم دست چپم چونکه میدونم تهش یه راست گیرم میاد پس الکی انرژی صرف گفتن اینکه چپم نمیکنم😔
۲.بعد فک کن خیلیا همینجوری کمر و ستون فقراتشون ایراد میراد داره بعد دیگه دست چپم باشن...💔