لینک چنلا هم نمیارهههههحعصعحغخسغنعنسنسعسعمشعمساکسعکسکهسهکسعکسعکمسعمسععمششعمشعم
به تماشای ستارگان زرد که تک تک ذرات وجودشان را با عشق تبدیل به نور میکنند تا آسمان تیره ی این شهر را روشن کنند نشسته ام و در رویای خورشید نارنجی که در صبح تابستانی طلوع میکند و جهان را در پرتو خود به مهر میکشاند، سِیر میکنم. به همان روز روشن تابستانِ خیالیام میاندیشم که قسمت آخر سریال زیبایم را تمام کرده ام و بعد، از خود با یک اسکوپ بستنی وانیلی میزبانی میکنم. بستنی وانیلی... شکل و شمایل جالبی دارد احساس میکنم ساخته شده فقط برای من وگرنه این حجم از عشق به این خوارکی از کجا میاید؟
برای آتنا(توصیف)
تو مثل واکنش های داخل خورشید میمونی!
یه ستاره ی بزرگ و پرانرژی پر از زرد و نارنجی که باعث میشه تابستون قشنگ تری داشته باشی
به نظرت خورشید بستنی وانیلی دوست داره؟
برای آتنا(توصیف)