از صبح که خبر دستگیری متحصنین رسانه ای شده
در شهرهای مختلفی
مقابل مراکز قوه ی قضائیه تجمع اعتراضی کردند
ولی ماهایی که داریم این اقدام قوه ی قضائیه و فراجا رو محکوم میکنیم
به این نکته توجه کردیم چرا فراجا فقط یه عده ی خاصی رو دستگیر کرده⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
خب اگه هدف فراجا برخورد با متحصنین"عوام" بوده
پس چرا همه ی متحصنین رو دستگیر نکرده و فقط یه عده ی خاصی رو دستگیر کرده⁉️⁉️⁉️
مردم ما واقعا دلسوز و دل نگران مسئله ی حجاب هستند
ولی متاسفانه بخاطر عدم آگاهی از ابعاد این مسئله
مغلوب خواست و میل یه عده مغرض میشن
الحمدلله قوه ی قضائیه و مجلس دارند لایحه ی عفاف و حجاب رو با متخصصینِ دینی-امنیتی بررسی میکنند
ولی متاسفانه یه عده از مذهبیا
با جوزدگی با این مسئله برخورد میکنند....
این جوزدگی ها فقط و فقط برای امنیت هزینه ساز میشه والا هیچ نتیجه ی مثبتی در بر نداره...