تحولات ایران و جهان رو که بررسی کنیم میبینیم
ایران داره با کمک های امدادی پیش میره
چرا؟؟
چون وقت کمه و خودِ خدا میخواد ظهورِ پسرِ فاطمه رو نزدیک کنه
والا ایرانی که وارد کننده ی سیم خاردار بوده
چطور میتونه به جایگاهی برسه که به تهدیدی جدی برای ابرقدرتا تبدیل بشه...
نخبه داریم
درست
دلاور مرد داریم
درست
ولی همه ی اینا
یه پشتوانه ی قوی داره و اون چیزی نیست جز امدادهای غیبی
پس
نگو نمیتونم
نگو استعدادشُ ندارم
بسم الله رو بگو
خودِ خدا
به حرکتت
برکت میده
دنیا داره به سمتی میره که قراره تحتِ سیطره ی #تمدنِنوینِاسلامی
قرار بگیره
نه فقط در ایران
بلکه در کشورهای زیادی
داره تحولات زیادی بوجود میاد که داره باعث بیداری ملت ها میشه
به این پروپاگاندای رسانه ای مبنی بر ترویج همجنسبازی توجه نکنید
مطمئن باشید که اینا فقط جنگِ رسانه ایه
والا در واقعیت
اکثریتِ ملتها دارند در برابرِ اقلیت ها ایستادگی میکنند و از ترویجِ همجنسگرایی بیزارند
حالا میدونید چرا دارند رو همجنسگرایی مانور میدن⁉️⁉️
چون اسلام داره با سرعت و قدرت گسترش پیدا میکنه
باورش سخته
چون رسانه نمیذاره ما از واقعیت ها مطلع بشیم
ولی عبر و غرب خیلی خوب میدونند که اسلام بیش از پیش داره گسترش پیدا میکنه و باعث بیداری ملت ها میشه
ابرمرد دانای ایران
به مدد الهی
داره جهان رو به سمتی سوق میده
که ملت ها رو تشنه ی اسلام و حکومتِ امام زمان بکنه
به لطف الهی و مددِ مادرمان فاطمه
ما زمینه سازانِ حکومت جهانی مهدی موعود خواهیم بود
پس بسم الله رو بگیم و در این زمانه ی سخت
از سلاحِ تبیین
استفاده کنیم تا مقدمات ظهورِ منجی رو به نحو احسن آماده کنیم....
تا دیر نشده
یه کاری کنیم که در تحقق امرِ فرج مولا موثر واقع بشیم...