eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
میدل ایست آی: چرا ترامپ اول کوتاه آمد؟ 🔹️رئیس‌جمهور آمریکا این درگیری را نه با جان انسان‌ها، بلکه با قیمت نفت و ضرب‌آهنگ بازار می‌سنجد. این همان ضرب‌آهنگ پنهان جنگ از همان ابتدا بوده است: تشدید تنش هنگام بسته شدن بازارها، و کاهش تنش پیش از بازگشایی آن‌ها. 🔹️تهدیدهایی که در سکوت آخر هفته صادر می‌شوند، تنها برای اینکه با آرامش صبح دوشنبه فروکش کنند. 🔹️ناظران ایرانی این موضوع را خیلی زود فهمیدند. آنها این وضعیت را همان‌گونه که بود توصیف کردند: یک عملیات روانی با محوری اقتصادی. 🔹️ترامپ زمانی که خلیج فارس در آتش می‌سوخت، عقب‌نشینی نکرد. او زمانی عقب‌نشینی کرد که بازارها به لرزه افتادند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺عراقچی: بی‌تفاوتی و سکوت در برابر بی‌عدالتی‌ها هرگز امنیت و صلح به همراه نخواهد آورد وزیر امور خارجه در جلسه اضطراری شورای حقوق بشر: 🔹ایران امروز در میانه یک جنگ غیرقانونی قرار دارد که از سوی دو رژیم هسته‌ای زورگو، یعنی ایالات متحده و اسرائیل، بر آن تحمیل شده است. این جنگ تجاوزکارانه به‌روشنی فاقد هرگونه توجیه و به‌شدت بی‌رحمانه است. ‌ 🔹آنها این تجاوز را در بیست‌وهشتم فوریه(۹اسفند ۱۴۰۴) آغاز کردند، در حالی که ایران و ایالات متحده درگیر یک روند دیپلماتیک برای حل‌وفصل نگرانی‌های ادعایی آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران بودند. آن‌ها برای دومین بار در طول نه ماه، با برهم‌زدن و به شکست کشاندن میز مذاکره، به دیپلماسی خیانت کردند. 🔹از جمله هولناک‌ترین جلوه های این تجاوز، حمله حساب‌شده و مرحله‌به‌مرحله به مدرسه ابتدایی «شجره طیبه» در شهر میناب در جنوب ایران بود؛ جایی که بیش از صد و هفتاد و پنج دانش‌آموز و معلم، به‌طرزی کاملاً عمدی و بی‌رحمانه، قتل‌عام شدند. 🔹این حمله وحشیانه صرفاً نوک قابل مشاهده یک کوه یخ بسیار بزرگ‌تر است؛ کوهی که در زیر سطح خود، فجایعی به‌مراتب وخیم‌تر را پنهان کرده است، از جمله عادی‌سازی شنیع‌ترین نقض‌های حقوق بشر و حقوق بشردوستانه، و جسارت در ارتکاب جنایات فجیع در فضایی آکنده از مصونیت کامل. 🔹در زمانی که متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی، بنابر ادعای خودشان از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و دقیق‌ترین سامانه‌های نظامی و داده‌ای برخوردارند، هیچ‌کس نمی‌تواند باور کند که حمله به این مدرسه چیزی جز اقدامی عامدانه و از پیش طراحی‌شده بوده است. هدف قرار دادن مدرسه شجره طیبه، یک جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است؛ جنایتی که مستلزم محکومیتی صریح و بی‌قیدوشرط از سوی همگان، و پاسخگویی روشن و بدون ابهام عاملان آن است. 🔹این فاجعه نه قابل توجیه است، نه قابل پنهان‌سازی، و نه باید با سکوت و بی‌تفاوتی مواجه شود. حمله به مدرسه شجره طیبه در میناب نه یک حادثه صرف بود و نه یک خطای محاسباتی. اظهارات متناقض ایالات متحده که با هدف توجیه این جنایت مطرح شده‌اند، به هیچ‌وجه نمی‌توانند آن‌ها را از مسئولیتشان برهانند. 🔹محکوم کردن چنین حمله بی‌رحمانه‌ای به مکانی ذاتاً غیرنظامی، جایی که معصوم‌ترین انسان‌ها در آن حضور دارند و در پی کسب دانش هستند، صرفاً یک تعهد حقوقی در چارچوب نظام‌های حقوق بشری نیست؛ بلکه یک ضرورت اخلاقی و انسانی است. وجدان ما، بسیار عمیق‌تر از هر دادگاهی، درباره ما داوری خواهد کرد. 🔹مدرسه ابتدایی شجره طیبه تنها قربانی جنایات فجیع آمریکا و اسرائیل در طول بیست‌وهفت روز گذشته از این جنگ غیرقانونی نبوده است. حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی به‌طور گسترده و نظام‌مند، و به شکلی بی‌سابقه و به‌شدت بی‌رحمانه، توسط متجاوزان نقض شده است. آن‌ها بدون هیچ اعتنایی به قوانین جنگ و اصول بنیادین انسانیت و مدنیت، غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند. 🔹بیش از ششصد مدرسه در سراسر ایران تخریب یا آسیب دیده‌اند و در نتیجه، بیش از هزار دانش‌آموز و معلم شهید یا مجروح شده‌اند. متجاوزانی که با تکبر فریاد «هیچ رحم و مهلتی در کار نیست» سر می‌دهند و ایران را به حمله به زیرساخت‌های حیاتی تهدید می‌کنند، بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، کارکنان درمانی، امدادگران هلال‌احمر، پالایشگاه‌ها، منابع آب و مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند. 🔹عناوین «جنایت جنگی» و «جنایت علیه بشریت» به‌تنهایی برای توصیف شدت فجایعی که آن‌ها مرتکب می‌شوند، کافی نیست. الگوی هدف‌گیری متجاوزان، همراه با لفاظی‌های آنان، تردید اندکی باقی می‌گذارد که نیت روشن آن‌ها ارتکاب نسل‌کشی است. 🔹این جنگ ناعادلانه و خودسرانه ایالات متحده و اسرائیل علیه ملت شریف ایران، نتیجه مستقیم سکوت در برابر جلوه‌های پیشین قانون‌گریزی و جنایت در فلسطین اشغالی، لبنان و دیگر نقاط است. بی‌تفاوتی و سکوت در برابر بی‌عدالتی‌ها هرگز امنیت و صلح به همراه نخواهد آورد. بلکه ناامنی بیشتر و نقض گسترده‌تر حقوق را به دنبال خواهد داشت. 🔹سازمان ملل متحد و ارزش‌های بنیادینی که نمایندگی می‌کند، و نیز کلیت چارچوب حقوق بشر، به‌شدت در معرض خطر قرار دارند. همه شما باید متجاوزان را به‌صراحت محکوم کنید و به آن‌ها نشان دهید که جامعه دولت‌ها و وجدان جمعی بشریت، آن‌ها را در قبال جنایات هولناکی که علیه مردم ایران مرتکب می‌شوند، پاسخگو می‌داند. 🔹ایران هرگز در پی جنگ نبوده است. ایرانیان ملتی صلح‌طلب و شریف‌اند که وارث یکی از غنی‌ترین تمدن‌های جهان هستند. با این حال، آن‌ها عزم و اراده‌ای کامل و خلل‌ناپذیر برای دفاع از خود در برابر متجاوزان بی‌رحمی که در ارتکاب انواع جنایات هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند، نشان داده‌اند؛ دفاعی که تا هر زمان که لازم باشد ادامه خواهد یافت. ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ژاپن تایمز: آسیا با طولانی شدن جنگ ایران، برای بدترین سناریوهای انرژی آماده می‌شود 🔹 این سناریوها می‌تواند شامل اختلال شدید و طولانی‌مدت در عرضه انرژی باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📷حسن یزدانی: تا زمانی که جان در بدن دارم سرباز وطن خواهم بود حسن یزدانی، پهلوان و قهرمان المپیک و جهان در رشته کشتی آزاد با انتشار بخشی از آهنگ «حسبی الله» محسن چاوشی نسبت به جنگ علیه ایران واکنش نشان داد و نوشت: 🔹سلام و درود بر تمام مردم غيور ايران نوروز باستاني را با ياد و نام تمامى عزيزان از دست رفته ؛ تبريك ميگويم. 🔹اينجانب تا هميشه، تا زمانى كه جان در بدن دارم سرباز وطن و مردم عزيز كشورم خواهم بود، كه هرچه دارم بعد از خدا، از شما مردم شريف دارم. 🔹از خداوند بزرگ میخواهم هر آنچه خیر و صلاح شما مردم بزرگوار ایران است را مقدر فرماید. 🔹من تا هميشه برابر تمام سربازان دلير و سرافراز كشورم كه با ايثار و جان فشاني براي خاك عزيزم در تلاشند و همچنين خانواده هاي داغدار شهداي عزيز و باغیرت جنگ رمضان و شهدای دی ماه از مدافعان امنیت تا آن دسته مردمی که با نیت اعتراض به خیابان آمدند و خانواده‌ی کودکان بیگناه و مظلوم میناب سر تعظيم فرود مياورم. 🔹اميدوارم كه سال نو ، نويدبخش پيروزي براي كشور و مردم غيورش باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سفر فوری زلنسکی به ریاض و امضای توافق همکاری نظامی با بن‌سلمان کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‼️‼️ توییت جالب یک کاربر انگلیسی‌زبان جالب است که نام جنگ‌ها را از روی کشور مورد حمله می‌گذارند: جنگ ویتنام، جنگ عراق، جنگ افغانستان، جنگ اوکراین، جنگ ایران. ‌🔹این کار به این دلیل است که اگر اسم جنگ‌ها را از روی کشور مهاجم بگذارند، خیلی گیج‌کننده می‌شود، چون ۸۰ درصد درگیری‌ها باید اسمشان بشود: «جنگ‌های آمریکا». کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔵 از اون جملاتی که باید با آب طلا نوشت👌 ‌ 🔹ایران ۴۷ سال زیر تحریم‌های جهان جون سالم به در برد، 🔹️جهان بعد از ۲۳ روز زیر تحریم ایران بودن داره از هم میپاشه کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارسطو ویو رِ😉 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌کاریکاتور کمال شرف در مورد ادعای کادوی قیمتی ایران برای ترامپ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
944.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شکار پهباد F18 آمریکایی با دوش پرتاب توسط بسیج دریایی در چابهار کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا