🔰دورهمی بانوان انقلابی
✴️ گروه سیاسی عماریون گفتمان محور بوده و ضمن پرداختن به مسائل سیاسی روز ، به شبهات و پرسش های شما نیز در حد توان پاسخ داده می شود...
✳️ با افتخار از شما دعوتمی کنیم به گروه سیاسی عماریون بپیوندید...
♨️گروه سیاسی عماریون👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📢 لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب
🌹 از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید
📝 حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای در بخشی از اولین پیام خود خطاب به ملّت ایران:
✍️ «از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید. بحمداللّه خصلت همیشگی بیشتر ایرانیان جز این نبوده و انتظار میرود که در این روزهای خاص که طبعاً بر بعضی از آحاد ملّت سختتر از بقیّه میگذرد، این مطلب جلوهی بیشتری داشته باشد.» ۱۴۰۴/۱۲/۲۱
🇮🇷 پویش ایران همدل، در دل روزهای سخت جنگ تحمیلی علیه کشورمان از آحاد مردم عزیز، فعالان اجتماعی و گروههای جهادی دعوت میکند تا در لبیک به این توصیه و «به نیابت از رهبر شهیدمان» ضمن گرهگشایی از هموطنان رنجدیده، این حرکت همدلانه را با انتشار فیلم و عکس ترویج کنند.
📤 رسانه ایران همدل نیز منعکس کنندهی این جلوههای بدیع خواهد بود.
📸 تصاویر خود را به آدرس eitaa.com/khamenei_contact_ir ارسال کنید.
💳 مردم از طریق زیر میتوانند به هموطنان نیازمند و آسیبدیدگان جنگ در پویش ایران همدل کمک کنند:
شماره کارت:
6221068888888838شماره شبا:
IR620540100220111111111601کد دستوری: #14* 💻 پرداخت مستقیم درKHAMENEI.IR 📲 @rahbar_enghelab_ir
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
⁉️ حقیقتا برای بنده سوال هست چطور یک عده این قدر راحت حرف امام شهید را تحریف می کنند ! رهبری شهید ا
امام شهیدمان به طور صریح و صحیح
کودتا رو توضیح دادند
ولی
یک عده مغرضِ فی قلوبهمالمرض
تلاش دارند این کودتا رو به مسئولین دولتی ربط بدن
مسئولینی که جانانه پای کار نظام و انقلاب موندند
اگه این کودتا متوجه دولت بود
خب شکل و نوع اون متفاوتتر از اونی بود که رخ داد
اگه مسئولین دولتِ دکتر پزشکیان در صدد کودتا بودند
باید حداقل ۸ وزیر اصلی دولت
از جمله
وزیر اقتصاد
وزیر امور خارجه
وزیر بهداشت
وزیر کار
وزیر صمت و ... استعفا میدادند و پناهنده میشدند
آیا همچین اتفاقی افتاد⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
قطعا خیر
و شاهد بودیم که مسئولین دولتی با تمام توان و قوا در صدد خنثیسازی این کودتا بودند
مصداقی بخوام عرض بکنم
باید به آتشزدن انبارهای آذوقه در دیماه اشاره بکنم
دشمنان انبارهای آذوقه و فروشگاههای رو به آتش کشیدند
درسته⁉️⁉️
خب اگه اینکودتا
متوجه دولتیها بود
باید از این اتفاق حمایت میکردند
ولی شاهد بودیم ته
دولت
سریعا کالاها و مواد غذایی رو تامین و توزیع کرد که بخاطر اتفاقاتی که افتاد و انبارهای آذوقه به آتش کشیده شدند
خللی در بازار ایجا نشه و نشد
وزارت کشور با میدان همسو و همراه
و البته هماهنگ شد و اوضاع سریعا از حالت انتطامی به شرایط امنیتی تغییر کرد و زمانی که امام شهیدمان فرمودند
شرایط امنیتی
با کمک دولت
سپاه رسما وارد عمل شد و این کودتا در کمتر از ۳ روز
خنثی شد
دولت اگه کودتای بود
شرایط رو انتظامی اعلام میکرد و از اون طرف فراجا رو دستبسته میذاشت
ولی دیدیم که بعد از کلام صریح امام شهیدمان مبنی بر شرایط امنیتی
وزارت کشور
اوضاع رو از انتظامی به امنیتی تغییر داد و طبق قانون
کنترل اوضاع از دست فراجا خارج و به سپاه سپرده شد
وقتی شرایط انتظامی باشه
فراجا ورود میکنه
شرایط انتظامی هم یعنی اینکه
نظمرایج کشور بهم بریزه و مثلا یک سری اعتراضات به دور از آشوب رخ بده
ولی وقتی اعتراضات مسلحانه شد
شرایس امنیتی شد و کنترل اوضاع از فراجا به سپاه سپرده شد و شاهد بودیج سپاه در عرض کمتر از ۷۲ سالت
به طور حیرتآوری
کودتا رو خنثی کرد
کودتایی که ۱۰ سرویس اطلاعاتی اروپایی-غربی و عربی در اوننقش داشتند
کودتایق ته اگر در هر کشور دیگری غیر از این رخ میداد
قطع به یقین
حاکمیت اون کشور
سقوط میکرد
ولی در ایران اینطور نشد و کودتا در نطفه خفه شد و ابتر موند
چرا⁉️⁉️
چون ما از درایت و وجود ولایتفقیه برخوردار بودیم
چون دولت
دولتِ مردمی بود و در کنار مردم و برای مردم کار کرد
چون ما از وجود نعمت سپاه مقتدر برخوردار بودیم
که طبق درایت امام شهیدمان و هماهنگ با دولت
پیش رفت
الحق و الانصاف
دولت در بحث کودتای دیماه و شرایط جنگ فعلی
عالی عمل کرد و نذاشت زندگی و اقتصاد ملت مختل بشه
که اگه اختلالی ایجاد میشد
کشور و حاکمیت متضرر میشد
چون اگه اقتصاد متضرر میشد
امنیت نیز تحتالشعاع قرار میگرفت و نظام در آستانهی سقوط قرار میگرفت
ولی خب شاهد بودیم که دولت در کنار میدان نظامی قرار گرفته و داره طبق درایت امام شهیدمان و امام خامنهای عزیزتر از جانمان عمل میکنه
بچها
حواسمونُ جمع کنیم که با پرداختن به گفتههای غلط یکسری کانالدارِ نادان
تقوا رو زیر پا نداریم و بیخود و بیجهت
به مسئولین انگِ کودتاچی نزنیم
ما ابد در پیش داریم...