eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
⁉️ حقیقتا برای بنده سوال هست چطور یک عده این قدر راحت حرف امام شهید را تحریف می کنند ! رهبری شهید ا
امام شهیدمان به طور صریح و صحیح کودتا رو توضیح دادند ولی یک عده مغرضِ فی قلوبهم‌المرض تلاش دارند این کودتا رو به مسئولین دولتی ربط بدن مسئولینی که جانانه پای کار نظام و انقلاب موندند
اگه این کودتا متوجه دولت بود خب شکل و نوع اون متفاوت‌تر از اونی بود که رخ داد
اگه مسئولین دولتِ دکتر پزشکیان در صدد کودتا بودند باید حداقل ۸ وزیر اصلی دولت از جمله وزیر اقتصاد وزیر امور خارجه وزیر بهداشت وزیر کار وزیر صمت و ... استعفا میدادند و پناهنده میشدند آیا همچین اتفاقی افتاد⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ قطعا خیر و شاهد بودیم که مسئولین دولتی با تمام توان و قوا در صدد خنثی‌سازی این کودتا بودند
مصداقی بخوام عرض بکنم باید به آتش‌زدن انبارهای آذوقه در دیماه اشاره بکنم دشمنان انبارهای آذوقه و فروشگاههای رو به آتش کشیدند درسته⁉️⁉️ خب اگه این‌کودتا متوجه دولتی‌ها بود باید از این اتفاق حمایت میکردند ولی شاهد بودیم ته دولت سریعا کالاها و مواد غذایی رو تامین و توزیع کرد که بخاطر اتفاقاتی که افتاد و انبارهای آذوقه به آتش کشیده شدند خللی در بازار ایجا نشه و نشد
وزارت کشور با میدان همسو و همراه و البته هماهنگ شد و اوضاع سریعا از حالت انتطامی به شرایط امنیتی تغییر کرد و زمانی که امام شهیدمان فرمودند شرایط امنیتی با کمک دولت سپاه رسما وارد عمل شد و این کودتا در کمتر از ۳ روز خنثی شد
دولت اگه کودتای بود شرایط رو انتظامی اعلام میکرد و از اون طرف فراجا رو دست‌بسته میذاشت ولی دیدیم که بعد از کلام صریح امام شهیدمان مبنی بر شرایط امنیتی وزارت کشور اوضاع رو از انتظامی به امنیتی تغییر داد و طبق قانون کنترل اوضاع از دست فراجا خارج و به سپاه سپرده شد
وقتی شرایط انتظامی باشه فراجا ورود میکنه شرایط انتظامی هم یعنی اینکه نظم‌رایج کشور بهم بریزه و مثلا یک سری اعتراضات به دور از آشوب رخ بده ولی وقتی اعتراضات مسلحانه شد شرایس امنیتی شد و کنترل اوضاع از فراجا به سپاه سپرده شد و شاهد بودیج سپاه در عرض کمتر از ۷۲ سالت به طور حیرت‌آوری کودتا رو خنثی کرد کودتایی که ۱۰ سرویس اطلاعاتی اروپایی-غربی و عربی در اون‌نقش داشتند کودتایق ته اگر در هر کشور دیگری غیر از این رخ میداد قطع به یقین‌ حاکمیت اون کشور سقوط میکرد ولی در ایران اینطور نشد و کودتا در نطفه خفه شد و ابتر موند چرا⁉️⁉️ چون ما از درایت و وجود ولایت‌فقیه برخوردار بودیم چون دولت دولتِ مردمی بود و در کنار مردم و برای مردم کار کرد چون ما از وجود نعمت سپاه مقتدر برخوردار بودیم که طبق درایت امام شهیدمان و هماهنگ با دولت پیش رفت
الحق و الانصاف دولت در بحث کودتای دیماه و شرایط جنگ فعلی عالی عمل کرد و نذاشت زندگی و اقتصاد ملت مختل بشه که اگه اختلالی ایجاد میشد کشور و حاکمیت متضرر میشد چون اگه اقتصاد متضرر میشد امنیت نیز تحت‌الشعاع قرار میگرفت و نظام در آستانه‌ی سقوط قرار میگرفت ولی خب شاهد بودیم که دولت در کنار میدان نظامی قرار گرفته و داره طبق درایت امام شهیدمان و امام خامنه‌ای عزیزتر از جانمان عمل میکنه
بچها حواسمونُ جمع کنیم که با پرداختن به گفته‌های غلط یکسری کانال‌دارِ نادان تقوا رو زیر پا نداریم و بیخود و بیجهت به مسئولین انگِ کودتاچی نزنیم ما ابد در پیش داریم...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا