eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
مصداقی بخوام عرض بکنم باید به آتش‌زدن انبارهای آذوقه در دیماه اشاره بکنم دشمنان انبارهای آذوقه و فروشگاههای رو به آتش کشیدند درسته⁉️⁉️ خب اگه این‌کودتا متوجه دولتی‌ها بود باید از این اتفاق حمایت میکردند ولی شاهد بودیم ته دولت سریعا کالاها و مواد غذایی رو تامین و توزیع کرد که بخاطر اتفاقاتی که افتاد و انبارهای آذوقه به آتش کشیده شدند خللی در بازار ایجا نشه و نشد
وزارت کشور با میدان همسو و همراه و البته هماهنگ شد و اوضاع سریعا از حالت انتطامی به شرایط امنیتی تغییر کرد و زمانی که امام شهیدمان فرمودند شرایط امنیتی با کمک دولت سپاه رسما وارد عمل شد و این کودتا در کمتر از ۳ روز خنثی شد
دولت اگه کودتای بود شرایط رو انتظامی اعلام میکرد و از اون طرف فراجا رو دست‌بسته میذاشت ولی دیدیم که بعد از کلام صریح امام شهیدمان مبنی بر شرایط امنیتی وزارت کشور اوضاع رو از انتظامی به امنیتی تغییر داد و طبق قانون کنترل اوضاع از دست فراجا خارج و به سپاه سپرده شد
وقتی شرایط انتظامی باشه فراجا ورود میکنه شرایط انتظامی هم یعنی اینکه نظم‌رایج کشور بهم بریزه و مثلا یک سری اعتراضات به دور از آشوب رخ بده ولی وقتی اعتراضات مسلحانه شد شرایس امنیتی شد و کنترل اوضاع از فراجا به سپاه سپرده شد و شاهد بودیج سپاه در عرض کمتر از ۷۲ سالت به طور حیرت‌آوری کودتا رو خنثی کرد کودتایی که ۱۰ سرویس اطلاعاتی اروپایی-غربی و عربی در اون‌نقش داشتند کودتایق ته اگر در هر کشور دیگری غیر از این رخ میداد قطع به یقین‌ حاکمیت اون کشور سقوط میکرد ولی در ایران اینطور نشد و کودتا در نطفه خفه شد و ابتر موند چرا⁉️⁉️ چون ما از درایت و وجود ولایت‌فقیه برخوردار بودیم چون دولت دولتِ مردمی بود و در کنار مردم و برای مردم کار کرد چون ما از وجود نعمت سپاه مقتدر برخوردار بودیم که طبق درایت امام شهیدمان و هماهنگ با دولت پیش رفت
الحق و الانصاف دولت در بحث کودتای دیماه و شرایط جنگ فعلی عالی عمل کرد و نذاشت زندگی و اقتصاد ملت مختل بشه که اگه اختلالی ایجاد میشد کشور و حاکمیت متضرر میشد چون اگه اقتصاد متضرر میشد امنیت نیز تحت‌الشعاع قرار میگرفت و نظام در آستانه‌ی سقوط قرار میگرفت ولی خب شاهد بودیم که دولت در کنار میدان نظامی قرار گرفته و داره طبق درایت امام شهیدمان و امام خامنه‌ای عزیزتر از جانمان عمل میکنه
بچها حواسمونُ جمع کنیم که با پرداختن به گفته‌های غلط یکسری کانال‌دارِ نادان تقوا رو زیر پا نداریم و بیخود و بیجهت به مسئولین انگِ کودتاچی نزنیم ما ابد در پیش داریم...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ای کاش یکبار برای همیشه یاد بگیریم که مملکت بی‌دروپیکر نیست بی‌صاحب نیست و هر کسی یک سری وظایف و اختیاراتی داره که اختیارِ پذیرش-رد مذاکره پذیرش-رد آتش‌بس جزو اختیارات رهبری است آتش‌بس یعنی‌اینکه دیگه حملاتی صورت نگیره خب کی داره حمله میکنه⁉️⁉️⁉️ نیروهای مسلح درسته⁉️⁉️ نیروهای مسلح تحت فرمان دولت هستند یا رهبری⁉️⁉️⁉️ فرمانده کل‌قوا یکسری وظایف و اختیاراتی دارند که طبق قانون عمل میکنه و در شرایط جنگی دستوراتی رو اعمال و نیروهای مسلح اجرا میکنند
ببینید در چنین شرایطی همه نظر میدن همه درخواست میکنند یه افراد مشخصی هم با عرض معذرت چرند میگن که خب همه این موارد طبیعی و رایج است اینکه یک شخصی مطرحی مثل اقای راجی بیاد و این مورد رو برجسته بکنه واقعا جای تعجب داره چرا آقای راجی در رابطه با مواضع رسمی مسئولین عالیرتبه نظری نداده و موضعی نگرفته⁉️⁉️ چرا جناب راجی روی مواضع قاطعانه مسئولین دولتی-مجلسی و نظامی مانور نداده که رفته و روی چرندیات یک مقام غیررسمی مانور داده⁉️⁉️ خب این مانور دادنه باعث میشه منِ عوام خیال کنم واقعا یه خبرایی هست چرندیات و کذبیات ترامپ و گروسی واقعیت داره همین میشه که به مواضع مقامات رسمی کشورمون بدبین میشیم و ناامیدی اوج میگیره
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
توصیه عراقچی به صاحبان هتل ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس؛ به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان را ب
وقتی عراقچی به این شکل داره توئیت میزنه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس رو تهدید میکنه یعنی آتش‌بسی در کار نیست و فعلا زمانِ تهدید و حمله است کسی هم که تهدید و حمله میکنه یعنی علی‌الحساب به فکر آتش‌بس نیست که نیست
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
هشدار جدی ایران نسبت به اظهارات مخرب گروسی ▪️ غریب‌آبادی، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه نیز نسبت به مواضع مغرضانه گروسی اعتراض کرده و البته هشدار داده خب مقامات رسمی ما دارند هشدار میدن و کسی از آتش‌بس دم نزده چرا باید یک کسی مثل راجی که صاحب تریبون و مخاطب است باید روی حواشی مانور بده⁉️⁉️⁉️ قوه‌قضاییه بخش اطلاعات داره که تمام تحرکات حقیقی و فجازی رو رصد و با مخلین امنیت روانی جامعه برخورد میکنه عملکردی که در جنگ ۱۲ روزه شاهدش بودیم پس نیازی نیست جناب راجی توئیت بزنه و برای قوه‌قضائیه تعیین تکلیف بکن بهتره امثال جناب راجی به وظایف خودشون عمل کنند