بیانیه رسمی شعامی که به تائید رهبری رسیده رو قبول نداریم
ولی چرندیات یک عده کانالدارِ ناآگاه و نادان رو قبول داریم
این اسمش سواد سیاسی نیست
الان مگه بالاتر از شعام داریم⁉️⁉️⁉️
زبدهتر از سردار ذوالقدر داریم⁉️
بالاتر از رهبر داریم⁉️⁉️
همان شعام
با دبیری سردار ذوالقدر و با تائید رهبری داره کارُ پیش میبره
حکم
حکمِ شعام است
تدبیر
تدبیرِ امام خامنهای است
تصمیم
تصمیم
تصمیمِ نظام است
و ما
تابع حکم شعام
تدبیر رهبری
و
تصمیم نظام هستیم و چرندیات یک عده کانالدار نادان و ناآگاه برای ما ملاک نیست
اگه من و شما
اخبار رو صرفا از مجازی بیدر و پیکر رصد میکنیم
سران نظام
تحولات رو از کف میدان نبرد رصد میکنند
و باتوجه به شرایط کف میدان
تصمیمات لازم رو اتخاذ میکنند
حرف مفت یک عده کانالدار نادان رو تکرار نکنیم که آمریکا در این فرصت دو هفتهای
میره تجدید قوا میکنه و برمیگرده
ببخشید
مگه قدرت و توان آمریکای ابرقدرت برای ۴۰ روز بود⁉️⁉️
آمریکا تا سالها هم که بجنگه
تسلیحات و تجهیزات داره
همانطور که چند سال از جنگ اوکراین علیه روسیه گذشته و توان و تجهیزات ناتو همچنان با قوت باقی است
بحث بر سر راهبرد و معادلات است
که
ترامپ این عرصه رو به درایت امام شهیدمان و امام خامنهای باخته
اگه
حملات اسرائیل به لبنان متوقف نشده
خب از اینور هم حملات ما به بحرین
عربستان
امارات و ...نیز متوقف نشده
این مذاکره
صرفا برای بحث و قبول شروط ایران است که اگه ترامپ قبول نکنه
جنگ با شدت بیشتری ادامه پیدا میکنه
و باید توجه کنیم که طبق بیانیه شعام
این مذاکره
بخشی از جنگ است
پس
عملا
جنگ
متوقف نشده
هنوز هیچ فرمانی مبنی بر ترک خیابانها صادر نشده
پس
هنوز جنگ ادامه دارد
و
مذاکره و حضور خیابانی ما
بخشی از جنگ است
حکم
حکم رهبری است
نه حکم چند کانالدار...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
توجه کنید این بخش از مذاکرات در واقع بخشی از نبرد است
مذاکره
به معنای پایان جنگ نیست
بلکه
بخشی از نبرد است
و ما همچنان داریم با دشمنان میجنگیم
فعلا این ما هستیم که مذاکره رو به دشمنان تحمیل کردیم
چون ترامپ از شروط ۱۵ مادهای دم زد و ما به طور کامل رد کردیم و حاضر به مذاکره نشدیم و هرگونه مذاکرهای رو رد کردیم
ولی
ما شروط ۱۰ مادهای رو به دشمنان تحمیل و وادار کردیم روی شروط ما مذاکره و بحث بشه
که یا قبول میکنند
یا مجبور میشن بیشتر از قبل حملات و ضربات ما رو دریافت بکنند
و تا اینجای کار
طبق اذعان تمام مقامات سیاسی-نظامی دنیا
ایران
پیروزِ این جنگ است