eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
حکم حکمِ شعام است تدبیر تدبیرِ امام خامنه‌ای است تصمیم تصمیم تصمیمِ نظام است و ما تابع حکم شعام تدبیر رهبری و تصمیم نظام هستیم و چرندیات یک عده کانال‌دار نادان و ناآگاه برای ما ملاک نیست
کلام کلامی ولی است و کلام ولی ولی ندارد اما و اگر ندارد...
اگه من و شما اخبار رو صرفا از مجازی بی‌در و پیکر رصد میکنیم سران نظام تحولات رو از کف میدان نبرد رصد میکنند و باتوجه به شرایط کف میدان تصمیمات لازم رو اتخاذ میکنند
حرف مفت یک عده کانال‌دار نادان رو تکرار نکنیم که آمریکا در این فرصت دو هفته‌ای میره تجدید قوا میکنه و برمیگرده ببخشید مگه قدرت و توان آمریکای ابرقدرت برای ۴۰ روز بود⁉️⁉️ آمریکا تا سالها هم که بجنگه تسلیحات و تجهیزات داره همانطور که چند سال از جنگ اوکراین علیه روسیه گذشته و توان و تجهیزات ناتو همچنان با قوت باقی است
بحث بر سر راهبرد و معادلات است که ترامپ این عرصه رو به درایت امام شهیدمان و امام خامنه‌ای باخته
اگه حملات اسرائیل به لبنان متوقف نشده خب از اینور هم حملات ما به بحرین عربستان امارات و ...نیز متوقف نشده این مذاکره صرفا برای بحث و قبول شروط ایران است که اگه ترامپ قبول نکنه جنگ با شدت بیشتری ادامه پیدا میکنه و باید توجه کنیم که طبق بیانیه شعام این مذاکره بخشی از جنگ است پس عملا جنگ متوقف نشده
هنوز هیچ فرمانی مبنی بر ترک خیابان‌ها صادر نشده پس هنوز جنگ ادامه دارد و مذاکره و حضور خیابانی ما بخشی از جنگ است حکم حکم رهبری است نه حکم چند کانال‌دار...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
توجه کنید این بخش از مذاکرات در واقع بخشی از نبرد است
مذاکره به معنای پایان جنگ نیست بلکه بخشی از نبرد است و ما همچنان داریم با دشمنان میجنگیم فعلا این ما هستیم که مذاکره رو به دشمنان تحمیل کردیم چون ترامپ از شروط ۱۵ ماده‌ای دم زد و ما به طور کامل رد کردیم و حاضر به مذاکره نشدیم و هرگونه مذاکره‌ای رو رد کردیم ولی ما شروط ۱۰ ماده‌ای رو به دشمنان تحمیل و وادار کردیم روی شروط ما مذاکره و بحث بشه که یا قبول میکنند یا مجبور میشن بیشتر از قبل حملات و ضربات ما رو دریافت بکنند
جنگ همچنان ادامه داره و مذاکره بخشی از جنگ است...
و تا اینجای کار طبق اذعان تمام مقامات سیاسی-نظامی دنیا ایران پیروزِ این جنگ است
🔺چرا آمریکا شکست خورد؟ / موفقیت نهایی را هوشیاری ملت رقم میزند 🔹برای اینکه بدانیم چرا آمریکا در این جنگ، فارغ از آنکه آتش بس به نتیجه برسد یا نرسد شکست خورده، باید ببینیم آیا موفق به تحقق اهداف خود شده است یا خیر! مهمترین اهداف آمریکا چه بودند؟ ۱- تغییر حاکمیت نظام و روی کار آوردن یک نظام دست نشانده ۲- تجزیه، و سوریه سازی ایران ۳- از بین بردن توان هسته ای ایران و ربودن اورانیوم های غنی شده ۴- از بین بردن توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی 🔹پس از گذشت ۴۱ روز، هیچکدام از این اهداف محقق نشده اند؛ تمام پایگاه های آمریکا در منطقه تا مرز نابودی کامل پیش رفته اند، غالب مراکز سرمایه گذاری آنها در کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس منهدم شده به نحوی که اگر همین حالا بخواهند اقدام به بازسازی آنها کنند تا ماه ها و بعضا سالها طول خواهد کشید، اسرائیل به معنای واقعی کلمه ویران شده است، تنگه هرمز در اختیار ایران در آمده است، اقتصاد آمریکا و جهان با میلیاردها دلار زیان مواجه شده است، اعتبار آمریکا در جهان بطور کامل از بین رفت بطوری که حتی در ایالات متحده هیچکس کشورشان را پیروز ماجرا قلمداد نمیکند، متحدان آمریکا پوشالی بودن قدرت او را درک کردند، و ده ها نکته دیگر که میتوان در این رابطه بیان کرد. 🔹اما چرا میخوایم مذاکره بکنیم؟ این طبیعی است که هر جنگی یک روز پایان می یابد، برنده و بازنده جنگ در نهایت به توافقاتی میرسند که در این میان خواسته های طرف پیروز به دشمن تحمیل و در جایی ثبت میشود. برای این کار مذاکره انجام میشود، و مذاکره پایان جنگ نیست؛ اگر ما شروطی داریم و قرار است از موضع قدرت آن را به دشمن تحمیل کنیم، باید در همین فاصله اتفاق بیفتد. 🔹مهمترین برگ برنده ایران در این جنگ تنگه هرمز است که همچنان در اختیار ایران است و در اختیار ایران هم باقی خواهد ماند. ایران پس از اطمینان از پیروزی، به درخواست کشورهای دوست مانند چین و روسیه که دیروز هم قطعنامه ضد ایرانی را وتو کردند، و تلاش های کشور پاکستان، این فرصت را ایجاد کرد که در فاصله ای دو هفته ای به ابعاد جنگ رسیدگی شود و اگر آمریکا به شروط ایران تن داد، این‌ مذاکره، به پایان جنگ ختم شود. 🔹در دو هفته دشمن هیچ کار قابل ملاحظه ای نمیتواند انجام بدهد؛ نه میتواند تاب آوری اسرائیل را بالا ببرد، و نه وضعیت خود را با آن همه زیرساخت های نظامی نابود شده بهبود ببخشد. در این فاصله اما ایران میتواند هماهنگی ها را افزایش بدهد، جبهه های خود را سامان بخشد، و برای ادامه جنگ [در صورت لزوم] مهیا شود. 🔹باز هم تاکید میکنم؛ آمریکا در نهایت مجبور است این جنگ را پایان بدهد، چون اسرائیل در شرایط وخیمی قرار دارد. بقای اسرائیل مستلزم توقف کامل این جنگ است، و آنچه آنها را به شدت دستپاچه کرده، وضعیت اضطراری رژیم صهیونیستی است، و نه چیز دیگری! 🔹و نکته آخر اینکه لازم است به تدابیر رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی و توصیه هایی که برای هوشیاری و پرهیز از تفرقه به مردم شده توجه کنیم و به مسئولان کشورمان اعتماد داشته باشیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا