eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺چرا آمریکا شکست خورد؟ / موفقیت نهایی را هوشیاری ملت رقم میزند 🔹برای اینکه بدانیم چرا آمریکا در این جنگ، فارغ از آنکه آتش بس به نتیجه برسد یا نرسد شکست خورده، باید ببینیم آیا موفق به تحقق اهداف خود شده است یا خیر! مهمترین اهداف آمریکا چه بودند؟ ۱- تغییر حاکمیت نظام و روی کار آوردن یک نظام دست نشانده ۲- تجزیه، و سوریه سازی ایران ۳- از بین بردن توان هسته ای ایران و ربودن اورانیوم های غنی شده ۴- از بین بردن توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی 🔹پس از گذشت ۴۱ روز، هیچکدام از این اهداف محقق نشده اند؛ تمام پایگاه های آمریکا در منطقه تا مرز نابودی کامل پیش رفته اند، غالب مراکز سرمایه گذاری آنها در کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس منهدم شده به نحوی که اگر همین حالا بخواهند اقدام به بازسازی آنها کنند تا ماه ها و بعضا سالها طول خواهد کشید، اسرائیل به معنای واقعی کلمه ویران شده است، تنگه هرمز در اختیار ایران در آمده است، اقتصاد آمریکا و جهان با میلیاردها دلار زیان مواجه شده است، اعتبار آمریکا در جهان بطور کامل از بین رفت بطوری که حتی در ایالات متحده هیچکس کشورشان را پیروز ماجرا قلمداد نمیکند، متحدان آمریکا پوشالی بودن قدرت او را درک کردند، و ده ها نکته دیگر که میتوان در این رابطه بیان کرد. 🔹اما چرا میخوایم مذاکره بکنیم؟ این طبیعی است که هر جنگی یک روز پایان می یابد، برنده و بازنده جنگ در نهایت به توافقاتی میرسند که در این میان خواسته های طرف پیروز به دشمن تحمیل و در جایی ثبت میشود. برای این کار مذاکره انجام میشود، و مذاکره پایان جنگ نیست؛ اگر ما شروطی داریم و قرار است از موضع قدرت آن را به دشمن تحمیل کنیم، باید در همین فاصله اتفاق بیفتد. 🔹مهمترین برگ برنده ایران در این جنگ تنگه هرمز است که همچنان در اختیار ایران است و در اختیار ایران هم باقی خواهد ماند. ایران پس از اطمینان از پیروزی، به درخواست کشورهای دوست مانند چین و روسیه که دیروز هم قطعنامه ضد ایرانی را وتو کردند، و تلاش های کشور پاکستان، این فرصت را ایجاد کرد که در فاصله ای دو هفته ای به ابعاد جنگ رسیدگی شود و اگر آمریکا به شروط ایران تن داد، این‌ مذاکره، به پایان جنگ ختم شود. 🔹در دو هفته دشمن هیچ کار قابل ملاحظه ای نمیتواند انجام بدهد؛ نه میتواند تاب آوری اسرائیل را بالا ببرد، و نه وضعیت خود را با آن همه زیرساخت های نظامی نابود شده بهبود ببخشد. در این فاصله اما ایران میتواند هماهنگی ها را افزایش بدهد، جبهه های خود را سامان بخشد، و برای ادامه جنگ [در صورت لزوم] مهیا شود. 🔹باز هم تاکید میکنم؛ آمریکا در نهایت مجبور است این جنگ را پایان بدهد، چون اسرائیل در شرایط وخیمی قرار دارد. بقای اسرائیل مستلزم توقف کامل این جنگ است، و آنچه آنها را به شدت دستپاچه کرده، وضعیت اضطراری رژیم صهیونیستی است، و نه چیز دیگری! 🔹و نکته آخر اینکه لازم است به تدابیر رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی و توصیه هایی که برای هوشیاری و پرهیز از تفرقه به مردم شده توجه کنیم و به مسئولان کشورمان اعتماد داشته باشیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کنایه مقام سابق آمریکایی به تسلیم بی‌قیدوشرط ترامپ «رون فیلیپکوفسکی» دادستان سابق فدرال آمریکا: 🔹️ نه تنها تغییری در نظام ایران ایجاد نمی‌شود، بلکه ما تمام تحریم‌های دهه‌های گذشته علیه آنها را لغو می‌کنیم، آنها توانایی موشکی و پهپادی خود را حفظ می‌کنند، بر تنگه مسلط هستند و می‌توانند عوارض دریافت کنند و اورانیوم غنی‌شده‌شان را نگه می‌دارند. ✍اکثر رسانه های دنیا دارن به ترامپ فشار میارن کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔰دورهمی بانوان انقلابی ✴️ گروه سیاسی عماریون ضمن پرداختن به مسائل سیاسی روز ، به شبهات و پرسش های شما نیز در حد توان پاسخ داده می شود... ✳️ با افتخار از شما دعوت‌می کنیم به گروه سیاسی عماریون بپیوندید ‌‌‌ ♨️«گروه‌سیاسی‌عماریون» ⬇️ https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99
🚨🚨جزیره لاوان و سیری دوباره بمباران شد❗️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پزشکیان: همچنان کنار هم خواهیم ماند رئیس جمهور: 🔹آتش‌بس با پذیرش اصول کلی مورد نظر ایران، ثمره خون رهبر شهیدمان خامنه‌ای بزرگ و دستاورد حضور همه مردم در صحنه بود. 🔹از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند. چه در میدان دیپلماسی، چه در میدان دفاع، چه در صحنه خیابان و چه در عرصه خدمت‌رسانی. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌طبیعتاً امروز شیطنت هایی از سوی اسرائیل و برخی کشورک های حوزه خلیج فارس در نقض آتش بس صورت میگیره که پاسخش رو هم در میدان و هم از طریق میانجی ها میگیرن تا وضعیت آتش بس به پایداری برسه... 🔶لذا به محض یک نقض آتش بس، همه چیز رو زیر سوال نبریم🤦‍♂ ❌امارات حدود ساعت ۱۱ به جزیره لاوان شلیک کرد، پشت سرش هم با موشک جوابش رو چشید😊
🔶عملا این دو هفته هم ما درگیر جنگ هستیم. حالا گاهی بصورت نظامی، گاهی رسانه ای و گاهی هم پشت میز مذاکره 🔷باید این دو هفته رو هم مراقبت کنیم و در جهت تامین منافع کشور اقدام کنیم. 🔶همچنان حفظ وحدت و انسجام ملی مهمه، همچنان پشتیبانی از مسئولین مهمه، همچنان هوشیاری در برابر توطئه ها و خباثت های دشمن داخلی و خارجی لازمه
🔶خیلیا هستن که نمیخوان ایران به یک پیروزی راهبردی و فراگیر برسه و برای جلوگیری از یک توافق خوب، سنگ اندازی و مانع تراشی میکنن... باید مراقبت کرد و هوشیار بود🙏
حملات موشکی به کویت، تأسیسات زیربنایی نفت، نیروگاه های برق و تقطیر آب را هدف قرار داد. 🟥 آتش‌بسی در کار نیست و دشمن مجبوره وارد مذاکره بشه و دوی شروط ما بحث بکنه که اگه نپذیرفت حملات و ضربات سنگین‌تری رو متحمل و از منطقه اخراج خواهد شد... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
مجدد منطقه رفت هوا✊💥🔥 انفجارها امارات و کویت را تکان می دهند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯