قالیباف در فرودگاه اسلامآباد: تجربه مذاکره ما با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است
❌حسن نیت داریم اما اعتماد نداریم❌
رئیس مجلس در بدو ورود به اسلام آباد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ونس معاون رئیس جمهور آمریکا:
🔹متاسفانه تجربه ما از مذاکره با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است. دو بار در طول کمتر از یک سال در میانه مذاکرات، با وجود حسن نیت طرف ایرانی، به ما حمله کردند و مرتکب جنایات جنگی متعدد شدند.
🔹ما حسن نیت داریم، ولی اعتماد نداریم.
🔹در مذاکرات پیش رو، اگر طرف آمریکایی آماده توافق واقعی و دادن حقوق ملت ایران باشند، از ما هم آمادگی برای توافق خواهند دید؛ اما در جنگ فعلی به آنها نشان دادهایم که اگر بخواهند از مذاکره برای اجرای یک نمایش بی حاصل و عملیات فریب استفاده کنند، ما آمادهایم تا حقوق خود را با ایمان به خدا و تکیه بر توان ملتمان محقق کنیم.
#ایران
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قالیباف در فرودگاه اسلامآباد: تجربه مذاکره ما با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده
وقتی سردار قالیباف میگه
حسننیت داریم
اما اعتماد نداریم
یعنی که
هم دیپلماسی حواسش به فریبکاری دشمن است
و
هم اینکه میدان
دستش روی ماشه است...
هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان!
خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان:
🔹اخبار در اینجا حاکیست که آمریکا با هیاتی نزدیک به ۳۰۰ نفر وارد پاکستان شدهاند!
🔹جی دی ونس معاون ريیس جمهور امریکا و ویتکاف و کوشنر اعضای هیات مذاکره کننده هستند.
#ایران
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان! خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان: 🔹اخبار
بچها
همانطور که در بیانیه شعام ذکر شده بود
مذاکره بخشی از نبرد است
وقتی برای اولین بار در تاریخ
دشمن با یک هیات ۳۰۰ نفره وارد مذاکره میشه
یعنی فهمیده و میدونه که طرف مقابلش قدر و قدرتمند است
میدونه که باید با تمام توان با ایران روبرو بشه
میدونه که ایران
لیبی نیست
میدونه که ایران ونزوئلا نیست که رئیس جمهورشُ برداره بره
آمریکا در میدان نظامی فهمید که نمیتونه برای ایران
قدارهکشی بکنه
فهمید که نمیتونه با زبان زور
ایرانُ متوقف بکنه
فهمید که باید با زبان دیپلماسی
به ایران احترام بذاره
کی فکرشُ میکرد که آمریکای ابرقدرت
خاک بر سر و مجبور بشه با هیات ۳۰۰نفره به مصاف دیپلماسی ایران بیاد⁉️⁉️
میدان نظامی
در ماجرای مربوط به اصفهان
سختترین و سنگینترین ضربه رو به دشمنِ قدارهکش وارد کرد
دشمنی که با چندین هلیکوپتر"جهت اجرای هلیبرن"
سوخترسان
اسکورت
و
هواپیما" پشتیبانرزم"
اومده بوده که اورانیوم غنیشده رو سرقت بکنه
جدای از نابودی نمام تجهیزات مدرن و فوقپیشرفته
دهها تلفات انسانی متحمل شد
حالا بعدا و کمکم گفته میشه که در ماجرای اصفهان
چند ده نفر آمریکایی به درک واصل شدند😎
دشمن قدارهکشی که در میدان نبرد نظامی شکست خورد
قطعا با هیات ۳۰۰نفره
در میدان دیپلماسی نیز شکست خواهد خورد
حتی اگه به فریب متوسل بشه
خلاصه اینکه نتیجهی این جنگ
چیزی جز شکست مفتضحانه دشمنان
و
پیروزی مقتدرانه ایران نیست...
تلفات میدیم
متحمل خسارات میشیم
ولی
پیروز میدان میشم
پیروزیای که
ضامن گسترش و حکمرانی انقلاب اسلامی ایران بر جهان خواهد شد
باذناللهتعالی...