هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان!
خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان:
🔹اخبار در اینجا حاکیست که آمریکا با هیاتی نزدیک به ۳۰۰ نفر وارد پاکستان شدهاند!
🔹جی دی ونس معاون ريیس جمهور امریکا و ویتکاف و کوشنر اعضای هیات مذاکره کننده هستند.
#ایران
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان! خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان: 🔹اخبار
بچها
همانطور که در بیانیه شعام ذکر شده بود
مذاکره بخشی از نبرد است
وقتی برای اولین بار در تاریخ
دشمن با یک هیات ۳۰۰ نفره وارد مذاکره میشه
یعنی فهمیده و میدونه که طرف مقابلش قدر و قدرتمند است
میدونه که باید با تمام توان با ایران روبرو بشه
میدونه که ایران
لیبی نیست
میدونه که ایران ونزوئلا نیست که رئیس جمهورشُ برداره بره
آمریکا در میدان نظامی فهمید که نمیتونه برای ایران
قدارهکشی بکنه
فهمید که نمیتونه با زبان زور
ایرانُ متوقف بکنه
فهمید که باید با زبان دیپلماسی
به ایران احترام بذاره
کی فکرشُ میکرد که آمریکای ابرقدرت
خاک بر سر و مجبور بشه با هیات ۳۰۰نفره به مصاف دیپلماسی ایران بیاد⁉️⁉️
میدان نظامی
در ماجرای مربوط به اصفهان
سختترین و سنگینترین ضربه رو به دشمنِ قدارهکش وارد کرد
دشمنی که با چندین هلیکوپتر"جهت اجرای هلیبرن"
سوخترسان
اسکورت
و
هواپیما" پشتیبانرزم"
اومده بوده که اورانیوم غنیشده رو سرقت بکنه
جدای از نابودی نمام تجهیزات مدرن و فوقپیشرفته
دهها تلفات انسانی متحمل شد
حالا بعدا و کمکم گفته میشه که در ماجرای اصفهان
چند ده نفر آمریکایی به درک واصل شدند😎
دشمن قدارهکشی که در میدان نبرد نظامی شکست خورد
قطعا با هیات ۳۰۰نفره
در میدان دیپلماسی نیز شکست خواهد خورد
حتی اگه به فریب متوسل بشه
خلاصه اینکه نتیجهی این جنگ
چیزی جز شکست مفتضحانه دشمنان
و
پیروزی مقتدرانه ایران نیست...
تلفات میدیم
متحمل خسارات میشیم
ولی
پیروز میدان میشم
پیروزیای که
ضامن گسترش و حکمرانی انقلاب اسلامی ایران بر جهان خواهد شد
باذناللهتعالی...
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ افسر پیشین سیا:
📍ما در وضعیت بسیار بسیار بدی هستیم، ایران یکی از طولانیترین تمدنهای مستمر در تاریخ جهان است/آنها به هیچوجه آسیبپذیر یا شکننده نیستند؛ بلکه بسیار مستحکم و تابآورند، چرا که بحرانهای بیشماری را پشت سر گذاشتهاند/مسئله اینجاست که آنها از «شهید شدن» ابایی ندارند و در مواجهه با مرگ از کار نمیافتند، این یکی از آن چیزهایی است که کاخ سفید درک نمیکند...
#ایران
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯