eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
تجهیزات میاد ضایعات میشه کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
‌‌ 🔺اینو بهش میگن یه غنیمت جنگی درست حسابی ... این یه موشک سنگرشکنه که الحمدالله عمل نکرد و سالم افتاد دست بچه های هوافضا... مهندسی معکوسش میکنیم و میزنیم تو سر خود آمریکایی ها و صهیونیست ها... حالا دیگه باید مهدی رسولی بیاد بخونه : شما سنگر شکن دارید، ما هم خیبر شکن داریم، هم سنگر شکن... 👌 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نواف سلام گفته: مذاکره ایران و آمریکا هیچ ربطی به ما نداره ایران اصلا کیه که‌بخواد برا ما مذاکره کنه من میخوام با اسراییل مستقیم مذاکره کنم ما باید خودمون برای خودمون تعیین تکلیف کنیم سر چی حالا مذاکره کنه؟ خلع سلاح حزب الله کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
آخر آمار پویش جانفدا، مثبت ۲۱ میلیون نفر. مرحبا ملت امام‌حسینی‌... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ایران توی مذاکرات داره روی بحث جنگ لبنان پافشاری میکنه، بعد خود دولت لبنان داره سنگ‌اندازی میکنه و نمیذاره😐 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کت تن کیه⁉️😎 سرت سلامت سردار باغیرت سرت سلامت نخبه‌ی نظامیِ دیپلماسی‌بلد... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کشتی‌ها در تنگهٔ هرمز هنوز منتظر مجوز ایران هستند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نیروهای ایرانی به هیئت مذاکره‌کننده ایرانی اطلاع دادند که یک ناوشکن آمریکایی از بندر فجیره به سمت تنگه هرمز در حرکت است. ایران به واسطه پاکستانی اطلاع داد که اگر ناوشکن آمریکایی به حرکت خود ادامه دهد، ظرف ۳۰ دقیقه هدف قرار خواهد گرفت. ایران اکنون می‌گوید ناوشکن آمریکایی پس از دریافت هشدار شدید از ایران، از تنگه هرمز بازگشته است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیشرفته‌ترین ناوشکن کره‌زمین اومده ازونجا رد بشه با هزارتا تجهیزات فریب که از چشم دور بمونه و ردش کنه. بعد خفتش کردیم گفتیم اگه آتش‌بس نبود غرقت میکردیم. تا سه میشمرم برگرد برو تا آتش‌بس و نقض نکردیم. اونم گفته باشه ببخشید. برگشته رفته. بعدش فرمانده سنتکام اومده گفته من رد شدم که ببینم تنگه باز هست یا نه و مسیر امن و پیدا کنم و بزودی اعلامش میکنم که بقیه راحت رد شن. بازم جنس تقلبی دادن دست این فلک‌زده‌ها... اولا تو ته تکنولوژی دریایی بودی و خفت شدی.اون تراکتورای دریایی هن‌هن کنان بیان چی بگن اونجا؟ ته فناوریشون یدونه سکانه با یدونه بوق شیپوری. یه رادیو هم دارن که میتونن باهاش رادیو آوا گوش کنن. اگه اندازه تو مجهزم باشن باز خفت میشن. بعد مسیر امن پیدا کنی؟! از خودم میپرسیدی خب.یه نقشه وردار؛ یه تنگه هست به اسم هرمز. از اونجا کشتیا میتونن رد بشن.چهارطاق باز هم هست. هرکی میخواد بیاد رد شه فقط جرات میخواد...😎 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
عصبانیت اکانت‌های برانداز موصاد و پهلویچی نشانگر این است که قالیباف جای درستی ایستاده است. شهید همت: هر موقع در جبهه راه را گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می کوبد همان جبهه خودی است. حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در صوت اخیرشان گفتند دکتر پزشکیان سردار قالیباف رو برای سرپرستی تیم مذاکره‌کننده انتخاب کردند و رهبری نیز موافقت کردند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯