eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
👆👆👆👆👆 قابل توجه آنهایی که فکر می کنند باید در ریز و درشت جریان مذاکرات قرار بگیرند و حرف از محرم بودن و نامحرم بودن می زنند این هم صحبت رهبری البته که قطعا دوباره توسط جریانی خاص ، سانسور میشود !!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ ‌بعضیا در واقع اینجوری شدن: ‌میدان با ما خیابان با ما دیپلماسی هم با ما چند روز دیگه: بیت با ما مجلس با ما شُعام با ما کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
مسئولین در عمل ثابت کردند که دلسوز و خادم این کشور و ملت‌اند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مشاور فرمانده کل سپاه: اگر جنگ را دوباره شروع کنند موشک‌ها و پهپاد‌هایی شلیک خواهیم کرد که تاریخ تولیدشان اردیبهشت ۱۴۰۵ است 🔹 تولید موشک و پهپاد ایران ادامه دارد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عارف: توییت‌های ترامپ بی‌ارزش است معاون اول رییس‌جمهور: 🔹 سیاست‌های ترامپ آمیزه‌ای از توهم و لفاظی‌های متناقض و توئیت‌های او بی‌ارزش است. 🔹 پاسخ ما اما نه در کلام، که در "شکوه میدان" است؛ شکستن محاصره ادعایی دریایی و جهش دو تا سه‌برابری صادرات نفت در همین مدت، نشانه پیروزی قاطع ایران است. اقتدار این ملت با هذیان‌گویی خدشه‌دار نخواهد شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سردار نقدی: رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌تواند سر ملت ایران کلاه بگذارد مشاور فرمانده کل سپاه: 🔹 دشمنان می‌گویند نیروی دریایی ایران را نابود کردیم، اگر نابود کردید پس چرا نمی‌توانید تنگه هرمز را باز کنید. 🔹 رئیس‌جمهور بی‌خرد و بی‌فکر آمریکا نمی‌تواند در مذاکرات سرِ ملت ایران کلاه بگذارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
💬 بیست‌ و نهم فروردین ماه سالروز تولد ، رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان است. ✍🏼 بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران | ۲۹/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹تصاویر دیدنی از شیر دختران جان فدای ایران، که در رزمایش بزرگ پایتخت،به مناسبت روز دختر پرقدرت شرکت کردند 🔸پویش جان فدا تا به امروز نزدیک به 30 میلیون شرکت کننده داشته است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و عرض ادب خدمت مخاطبین گرامی بنا به درخواست شما بزرگواران مطالب این چند روز اخیر رو به طور منظم و منسجم تهیه کردیم و در کانال قرار میدیم که شما بزرگواران برای بازنشر مطالب تبیینی راحت باشید
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟥طبق بند ۵ اصل ۱۱۰ قانون اساسی این موارد مذاکره-آتش‌بس صلح-جنگ جزو اختیارات رهبری است پس شعام بدون اذن و اجازه و تائید رهبری نمیتونه وارد مذاکرات بشه و یا پایان جنگ رو اعلام بکنه و اگه بر فرض محال هم بخواد همچین کاری بکنه چون نیروهای مسلح مامور اجرای آتش‌بس هستند خب تا زمانی که تائیدیه رهبری نباشه فرمان آتش‌بس قابلیت اجرایی نداره و نیروهای مسلح اون کاری رو انجام میدن که از فرمانده قوا دستور گرفتند 🟥بچها توجه کنید تردد از تنگه هرمز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشه قوانینی که توسط نظام و با مدیریت امام سیدمجتبی خامنه‌ای اتخاذ شده... 🟥 اگه دشمن بخواد دست از پا خطا بکنه قطعا تصمیمات متناسب دیگری اتخاذ و اجرا خواهد شد مدیریت تنگه هرمز توسط رهبری اتخاذ و اقدامات لازم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است پس لطفا به گزافه‌گویی برخی از کانال‌داران نادان و مغرض توجهی نکنید و مطمئن باشید آزاد شدن تردد از تنگه هرمز"البته تردد محدود و موقت است" طبق قانون جمهوری اسلامی ایران و با مدیریت رهبری و سپاه انجام شده است 🟥اینکه کسی بگه باز شدن تنگه بر امام و رهبر ما تحمیل شده است جفاست ظلم است که رهبری رو ضعیف و دست‌بسته و البته تحمیل‌پذیر معرفی بکنیم ❌کی میتونه مسئله‌ای رو به امام امت تحمیل بکنه⁉️⁉️ از اول هم قرار بود تنگه طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مدیریت بشه که خب الانم تخلفی صورت نگرفته 🟥تنگه تحت مدیریت سپاه است و سپاه تحت امر مستقیم فرمانده کل‌قوا پس هر اقدامی که صورت بگیره با فرمان مستقیم امام خامنه‌ای است 🟥قرار نبوده و نیست که تا ابد تنگه بسته باقی بمونه قرار شد طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مدیریت بشه که خب داره میشه و طبق قوانین تردد آزاد شده‌بود "البته محدود و موقت" که خب وقتی آمریکا‌ بدعهدی کرد ما تردد از تنگه رو به خالت قبل بازگرداندیم - برای هر ترددی عوارض مشخص شده دریافت میشه و این نکته مهم رو هم در نظر داشته باشیم که عبور و مرور کشتی‌های نظامی و نفتکش‌های وابسته به کشورهای متخاصم همچنان ممنوع است 🟥ما مردم عادی نه از قوانین اتخاذ شده بر تنگه هرمز اطلاع کافی داریم و نه از شرایط جنگی حاکم بر منطقه پس این نباشه که با هر تصمیمی که از سوی نظام و رهبری اتخاذ و توسط وزارت‌خارجه ابلاغ و توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا میشه خرده بگیریم که بله داره خیانت میشه ❌کسی قدرت توان و جرات تحمیل مسئله‌ای رو به رهبری نداره و اگه بنا بود رهبری ضعیف دست‌بسته و در یک کلام تحمیل‌پذیر باشند که خب انقلاب در میان اینهمه گیر و دارِ سیاسی-نظامی-اقتصادی-امنیتی-نظامی سالها پیش سقوط میکرد چرا⁉️⁉️ چون رهبری قدرت تصمیم‌گیری مستقل و راهبردی رو نداشتند ولی چیزی که شاهد بوده و هستیم تصمیم‌گیری مستقل و راهبردی امام و رهبری است مدیریتی که سالهاست کشور رو از دل تمام تهدیدات و خطرات و جنگ‌ها عبور داده... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار در ایتا 👇👇👇 ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯