1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مشاور فرمانده کل سپاه: اگر جنگ را دوباره شروع کنند موشکها و پهپادهایی شلیک خواهیم کرد که تاریخ تولیدشان اردیبهشت ۱۴۰۵ است
🔹 تولید موشک و پهپاد ایران ادامه دارد
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عارف: توییتهای ترامپ بیارزش است
معاون اول رییسجمهور:
🔹 سیاستهای ترامپ آمیزهای از توهم و لفاظیهای متناقض و توئیتهای او بیارزش است.
🔹 پاسخ ما اما نه در کلام، که در "شکوه میدان" است؛ شکستن محاصره ادعایی دریایی و جهش دو تا سهبرابری صادرات نفت در همین مدت، نشانه پیروزی قاطع ایران است. اقتدار این ملت با هذیانگویی خدشهدار نخواهد شد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سردار نقدی: رئیسجمهور آمریکا نمیتواند سر ملت ایران کلاه بگذارد
مشاور فرمانده کل سپاه:
🔹 دشمنان میگویند نیروی دریایی ایران را نابود کردیم، اگر نابود کردید پس چرا نمیتوانید تنگه هرمز را باز کنید.
🔹 رئیسجمهور بیخرد و بیفکر آمریکا نمیتواند در مذاکرات سرِ ملت ایران کلاه بگذارد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 بیست و نهم فروردین ماه سالروز تولد #یگانه_دوران، رهبر عظیمالشأن شهیدمان است.
✍🏼 بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران | ۲۹/فروردین/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹تصاویر دیدنی از شیر دختران جان فدای ایران، که در رزمایش بزرگ پایتخت،به مناسبت روز دختر پرقدرت شرکت کردند
🔸پویش جان فدا تا به امروز نزدیک به 30 میلیون شرکت کننده داشته است
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و عرض ادب خدمت مخاطبین گرامی
بنا به درخواست شما بزرگواران
مطالب این چند روز اخیر رو به طور منظم و منسجم تهیه کردیم و در کانال قرار میدیم که شما بزرگواران برای بازنشر مطالب تبیینی راحت باشید
🟥طبق بند ۵ اصل ۱۱۰ قانون اساسی
این موارد
مذاکره-آتشبس
صلح-جنگ
جزو اختیارات رهبری است
پس
شعام
بدون اذن و اجازه و تائید رهبری
نمیتونه وارد مذاکرات بشه و یا پایان جنگ رو اعلام بکنه و اگه بر فرض محال هم بخواد همچین کاری بکنه
چون نیروهای مسلح مامور اجرای آتشبس هستند
خب تا زمانی که تائیدیه رهبری نباشه
فرمان آتشبس قابلیت اجرایی نداره و نیروهای مسلح اون کاری رو انجام میدن که از فرمانده قوا دستور گرفتند
🟥بچها توجه کنید
تردد از تنگه هرمز
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشه
قوانینی که توسط نظام و با مدیریت امام سیدمجتبی خامنهای اتخاذ شده...
🟥 اگه دشمن بخواد دست از پا خطا بکنه
قطعا تصمیمات متناسب دیگری اتخاذ و اجرا خواهد شد
مدیریت تنگه هرمز
توسط رهبری اتخاذ و اقدامات لازم
توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انجام شده است
پس
لطفا به گزافهگویی برخی از کانالداران نادان و مغرض توجهی نکنید
و مطمئن باشید آزاد شدن تردد از تنگه هرمز"البته تردد محدود و موقت است"
طبق قانون جمهوری اسلامی ایران
و با مدیریت رهبری و سپاه انجام شده است
🟥اینکه کسی بگه باز شدن تنگه
بر امام و رهبر ما تحمیل شده است
جفاست
ظلم است که رهبری رو ضعیف و دستبسته و البته تحمیلپذیر معرفی بکنیم
❌کی میتونه مسئلهای رو به امام امت تحمیل بکنه⁉️⁉️
از اول هم قرار بود تنگه طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مدیریت بشه
که خب الانم تخلفی صورت نگرفته
🟥تنگه
تحت مدیریت سپاه است و سپاه تحت امر مستقیم فرمانده کلقوا
پس
هر اقدامی که صورت بگیره
با فرمان مستقیم امام خامنهای است
🟥قرار نبوده و نیست که تا ابد
تنگه بسته باقی بمونه
قرار شد طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مدیریت بشه
که خب داره میشه و طبق قوانین
تردد آزاد شدهبود "البته محدود و موقت" که خب وقتی آمریکا بدعهدی کرد
ما تردد از تنگه رو به خالت قبل بازگرداندیم
- برای هر ترددی
عوارض مشخص شده دریافت میشه
و این نکته مهم رو هم در نظر داشته باشیم که
عبور و مرور کشتیهای نظامی
و نفتکشهای وابسته به کشورهای متخاصم
همچنان ممنوع است
🟥ما مردم عادی
نه از قوانین اتخاذ شده بر تنگه هرمز اطلاع کافی داریم و نه از شرایط جنگی حاکم بر منطقه
پس
این نباشه که با هر تصمیمی که از سوی نظام و رهبری
اتخاذ
و
توسط وزارتخارجه ابلاغ
و
توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا میشه
خرده بگیریم که بله داره خیانت میشه
❌کسی
قدرت
توان
و جرات تحمیل مسئلهای رو به رهبری نداره و اگه بنا بود
رهبری
ضعیف
دستبسته
و
در یک کلام
تحمیلپذیر باشند
که خب انقلاب در میان اینهمه گیر و دارِ سیاسی-نظامی-اقتصادی-امنیتی-نظامی
سالها پیش سقوط میکرد
چرا⁉️⁉️
چون رهبری قدرت تصمیمگیری مستقل و راهبردی رو نداشتند
ولی
چیزی که شاهد بوده و هستیم
تصمیمگیری مستقل و راهبردی امام و رهبری است
مدیریتی که سالهاست کشور رو از دل تمام تهدیدات و خطرات و جنگها
عبور داده...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار در ایتا
👇👇👇
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌در برخی رسانههای مجازی دیدم که میگفتند امام سیدمجتبی خامنهای
جوان است و زمان زیادی نیست که سکان امور مملکتی رو به دست گرفتند
که خب طبیعی است
برخی از مسائل به ایشون تحمیل بشه😐
✅بله
امام ما
عزیز جان ما
جوان هستند
ولی
پخته و آموزشدیده هستند
به امور سیاسی-اقتصادی و نظامی
آگاهی و اشراف کامل دارند
✅امام جوان ما
نخبه و باتدبیر هستند
آگاه و عالم هستند
متخصص و مدیر هستند
❌خب اون نادانی که ادعا میکنه
رهبر جوان ما
تازهکار هستند و اطلاعات و تخصص کافی ندارند و تحمیلپذیر هستند
جواب بدن که چطور
همچین رهبری
تونستند
جنگ رو به این شکل مقتدرانه
مدیریت بکنند
جنگی که قرار بود بعد از شهادت امام و رهبرمان
نظام ساقط و کشور تجزیه بشه
اینکه دشمن در تحقق اهداف خود ناکام مونده
آیا به جز تخصص و درایت امام جوان عزیز ما بوده است⁉️⁉️
✅امام و رهبر جوانِ عزیز دل ما
به حدی تخصص و تدبیر دارند که تونستند جنگ رو به بهترین نحو ممکن مدیریت بکنند
مدیریتی که هیمنه و حیثت آمریکای ابرقدرت رو به فنا داد
🟥باباجان مواظبت کنیم که با این حرفا
امام و رهبری رو ضعیف و بیتدبیر و دستبسته معرفی نکنیم
تمام دنیا
از مدیریت و رهبری
امام جوان ما در حیرتاند
اونوقت یک عده کانالدارِ نادان و مغرض در تلاشاند که واقعیتِ اقتدارآفرین رو وارونه جلوه بدن
✅اگه تدبیر و مدیریت مقتدرانه امام جوان ما نبود
قطعا دشمن به تمام اهدافش میرسید
و
نظام ساقط و کشور تجزیه میشد
ولی
به برکت وجود امام جوانمان
کشور در اوج اقتدار قرار گرفت...
✅درایت و اقتدار امام جوان ما باعث شد که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران
در سراسر دنیا برافراشته بشه و جهانیان از اقتدار ایران دم بزنند
اقتداری که باعث بیداری اسلامی شد
🟥مخلص کلام باباجان
درایتی که طی این چهل و اندی روز
کشور رو مدیریت و از سقوط نجات داده
قطعا و یقینا من بعد هم
به بهترین نحو ممکن
کشور رو مدیریت و از دل جنگ عبور خواهد داد
به امام خامنهای جوان
اعتماد کنید و ایمان داشته باشید که با رهبری امامخامنهای جوان
کشور پیروز این نبرد خواهد شد
باذناللهتعالی...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار در ایتا
👇👇👇
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🟥یکعده توقع داشتند دکتر عراقچی با یک توئیت کل مسئله رو توضیح بدن
البته که مسئله بر سر توضیح نیست
چون اگه واقعا مسئله بر سر توضیح بود که خب الان مسئولینی اومدند و توضیحاتی دادند
ولی خب گوش یک عده بدهکار نیست که نیست
❌برای یک عده
حتی اگه شخص رهبری هم بیان و شخصا توضیح بدن
بازم فایدهای نداره
چرا⁉️
چون معتقدن به رهبری تحمیل شده و رهبری مجبور شدند فلان مسئله رو تائید و یا بیان بفرمایند
🟥اصلا بر فرض خیلی محال
مسئله مذاکرات به رهبری تحمیل شد که نشد
خب اگه اینطور بود که نیست
نهایتش این بود که رهبری تائید بکنند
نه اینکه برای پیروزی در صحنه مذاکرات از امامزمان طلب دعای پیروزی بکنند
🟥بچها
باور کنید نه خیانتی در کار است و نه تحمیل
هر چه هست
از درایت و راهبرد امام خامنهای جوان است
درایت و راهبردی که آمریکای ابرقدرت رو به زانو در خواهد اورد
باذناللهتعالی...
🟥جنگ است و بالا و پائین دارد
ولی نتیجه مهم است
نتیجهای که به پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلاامی ایران بر دشمنان ختم خواهد شد
باذناللهتعالی...
✅به اقدامات مقتدرانه میدان دیپلماسی و میدان نظامی که نشات گرفته از درایت و راهبرد امام خامنهای جوان است
اعتماد کنید و ایمان داشته باشید که
جمهوری اسلامی ایران
پیروز قاطع این نبرد سخت و سنگین خواهد شد
باذناللهتعالی...
✅قرار بود آتشبس در لبنان اجرا بشه که شد
چون دشمن قدرت نظامی ایران رو جدی گرفته و میدونه که اگه دست از پا خطا کنه
بدجوری سیلی میخوره...
✅وقتی ۲۰ساعت بعد از اجرای آتشبس در لبنان
تنگه رو باز کردیم"اونم به صورت محدود و البته موقتا"
یعنی کت تن ماست و هر چی ما میگیم باید بشه و اگه نشد
با زبان موشک ادب و پشیمانشون میکنیم
✅همانطور که شعام و مسئولین و سرداران گفتند
ما به آمریکا اعتماد نداریم
پس
اگه دوباره غلطی انجام بده
دوباره با زبان موشک باهاش حرف میزنیم...
🟥 امروز مدیریت تنگه هرمز به حالت قبل بازگشت و ترددها محدود و متوقف شد
چون ما از اول گفتیم بنای اعتماد به آمریکا رو نداریم و اگه دست از پا خطا بکنه
مقابله به مثل میکنیم
و حالا
تنگه
تنگتر از همیشه خواهد شد...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار در ایتا
👇👇👇
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🟥یک عده خیلی قلیل
که گوششون بدهکار رسانههای زرد شده
میگن ما ناامید شدیم و دیگه در خیابان حاضر نمیشیم
چون مسئولین خیانت کردند😐
اصلا بر فرض خیلی محال
همه مسئولین از دم تا بازدم خائناند"که نیستند"
خب⁉️⁉️
تو چرا میخوای جا بزنی⁉️
باباجان
اصلا بذار همه خیانت بکنند
تو پای کشورت بمون
تو به ندای رهبرت لبیک بگو و تا آخر این نبرد
در سنگ خیابان حاضر باش
✅ما به امر امام و رهبرمان در سنگ خیابان حاضر شدیم و تا زمانی که امام و رهبر عزیزتر از جانمان دستور جدیدی صادر نفرمایند
سنگر خیابان رو ترک نمیکنیم
✅طبق خواست رهبرمان
باید پرشورتر از گذشته در سنگر خیابان حاضر باشیم
✅حضور ما باید بر مبنای حمایت باشد
نه مطالبهای که از سر ناآگاهی نسبت به مسائل کلان است
✅طبق راهبرد و درایت امام خامنهای عزیزمان
هر کس وظیفهای خاص و معین داره
دیپلماسی با وزیر امورخارجه
میدان با بروبچ نظامی
و
خیابان با ما
که در شرایط فعلی
باید و حتما
حضور پرشورتری داشته باشیم
و انشاءالله
به مدد مادرمان فاطمهی اطهر
ما پیروز این نبرد سخت و سنگین خواهیم بود
باذناللهتعالی...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار در ایتا
👇👇👇
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🟥با این اقدام قاطع و مقتدرانه ایران"محدود کردن تنگه هرمز"
بار دیگر بر جهانیان ثابت شد که
کت تن ماست
و
حرف
حرفِ ماست😎
🟥وقتی میگیم دست از پا خطا نکنید
ولی بازم غلط اضافی میکنید
خب همین میشه دیگه
بیشتر از قبل محدودسازی میکنیم😁
🟥 اونایی که دیروز و دیشب میگفتند
رهبری دستبسته و تحمیلپذیرند و مسئولین خیانت کردند و تنگه رو باز کردند
کجای مجلس نشستند که ببینند
حرف
حرفِ جمهوری اسلامی ایران است
و نه تنها خیانت و سازشی در کار نیست
بلکه همانطور که مسئولین گفتند
قاطعانه عمل کردند
🟥 الحمدلله میدان دیپلماسی و میدان نظامی طبق درایت و راهبرد امام خامنهای عزیزمان
دست بر قبضه
آماده دفع تهدیدات دشمنان هستند
✅صبر کنیم
سریعا گارد نگریم و نگیم مسئولین خیانت کردند
نگیم رهبری دستبسته هستند
نگیم همه چی رو دادند رفت
✅ یکم صبر کنیم
گردوغبار فتنه فروکش بکنه
بعد نظر بدیم و مطالبه بکنیم
❌ ترامپ گزافه گفت
ولی
جمهوری اسلامی ایران
به هر آنچه که گفت
قاطعانه و مقتدرانه جامه عمل پوشاند و به جهانیان ثابت کرد
که
کت تن ماست و حرف
حرف ماست...
🟥 ترامپ گفت تنگه کامل باز شده و کشتیها و نفتکشها به تبع حرف گزاف ترامپ نزدیک تنگه شدند
ولی به محض نزدیک شدن به تنگه
با اولین هشدار نیروی دریایی سپاه مقتدرمون
عقبنشینی کردند
🟥 مسئولین به هر آنچه که گفتند
عمل کردند
ولی
وای بر آنان که
به حرف ترامپ بسنده کردند و قالیباف رو خائن تلقی کردند
✅ سردار عزیز ما گفتند
با ادامه محاصره
تنگه هرمز باز نخواهد ماند
✅ سردار عزیز ما گفتند
باز و بسته بودن تنگه و مقررات آن را میدان مشخص میکند
نه فضای مجازی
و همین هم شد
چون دیروز و دیشب در فضای مجازی گفتند
همه چی رو دادیم رفت و تنگه کامل باز شد
ولی امروز خلاف اظهارنظرهای فضای مجازی رو شاهد بودیم و تنگه
تنگتر از قبل شد...
🟥 اونی که ولایتمداره
باید ولایتشناس باشه
و بدونه که
ولایتفقیه ما
دستبسته نیست
ضعیف و تحمیلپذیر نیست
امام ما
مقتدر است
و با تدبیر
و همین امام ما
بهترین راهبرد رو در اختیار میدان دیپلماسی و میدان نظامی گذاشتند و حالا هر دو میدان
طبق راهبرد امام عزیزتر از جانمان
عمل کرده و ترمز آمریکا رو کشیدند و به دنیا ثابت کردند که
حرف
حرف امام امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است
✅میدان دیپلماسی
و
میدان نظامی
طبق درایت و راهبرد امام خامنهای عزیزتر از جانمان
عمل میکنند
و سیاستهای کلان جامعه توسط مجامع بالادستی"رهبری" اتخاذ "و توسط دستگاههای مربوطه "وزارت خارجه و نیروهای مسلح" ابلاغ و اجرا میشود
نه در فضای مجازی
فضایی که در اوج هیجانات و احساسات
حرف میزند و موضع میگیرند
حرفها و مواضعی که بر حسب اطلاعات غلط است...
🟥 وقتی قضیهای شفاف نیست
آرام باشید تا غبار بنشیند
بعد اظهار نظر کنید
عجله نکنید
✅به قول امام شهیدمان
از سر بیاطلاعی
حرفی نزنیم
بر حسب اطلاعات غلط و ناقص
موضع نگیریم و اظهارنظر نکنیم
به مسئولینی که معصوم نیستند
ولی انقلابی و وطنپرست هستند
اعتماد بکنیم
تهمت نزنیم
تخریب نکنیم
بدبینی ایجاد نکنیم
ناامیدی تزریق نکنیم...
🟥 قابل توجه اونایی که رهبری رو دستبسته و تحمیلپذیر میپندارند
👇👇👇
امام و رهبرمان باز هم تکرار کردند و فرمودند
نیروهای ما آماده هستند تا
شکست جدیدی را به دشمن بچشانند...
کسی که دستبسته و تحمیلپذیر باشه با این قاطعیت و اقتدار
دشمن رو تهدید نمیکنه و از تحمیل شکست بر دشمنان حرف نمیزنه...
✅ مخلص کلام
به فضل الهی
با نظر امام زمان
با دعای خیر مادرمان فاطمهی اطهر
و
با درایت و راهبرد امام سیدمجتبی خامنهای عزیز جانمان
میدان دیپلماسی
میدان نظامی
و
میدان خیابان
پیروز این نبرد سخت و سنگین خواهد شد و ایران ابرقدرت جهان خواهد شد
باذنالله...
🟥یک عده خیلی قلیل
که گوششون بدهکار رسانههای زرد شده
میگن ما ناامید شدیم و دیگه در خیابان حاضر نمیشیم
چون مسئولین خیانت کردند😐
اصلا بر فرض خیلی محال
همه مسئولین از دم تا بازدم خائناند"که نیستند"
خب⁉️⁉️
تو چرا میخوای جا بزنی⁉️
باباجان
اصلا بذار همه خیانت بکنند
تو پای کشورت بمون
تو به ندای رهبرت لبیک بگو و تا آخر این نبرد
در سنگ خیابان حاضر باش
✅ما به امر امام و رهبرمان در سنگ خیابان حاضر شدیم و تا زمانی که امام و رهبر عزیزتر از جانمان دستور جدیدی صادر نفرمایند
سنگر خیابان رو ترک نمیکنیم
✅طبق خواست رهبرمان
باید پرشورتر از گذشته در سنگر خیابان حاضر باشیم
✅حضور ما باید بر مبنای حمایت باشد
نه مطالبهای که از سر ناآگاهی نسبت به مسائل کلان است
✅طبق راهبرد و درایت امام خامنهای عزیزمان
هر کس وظیفهای خاص و معین داره
دیپلماسی با وزیر امورخارجه
میدان با بروبچ نظامی
و
خیابان با ما
که در شرایط فعلی
باید و حتما
حضور پرشورتری داشته باشیم
و انشاءالله
به مدد مادرمان فاطمهی اطهر
ما پیروز این نبرد سخت و سنگین خواهیم بود
باذناللهتعالی
@Keynoo